loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید آرسا عادت کن Download New Music Arsa Adat Kon آهنگ جدید آرسا بنام عادت کن نیستم پای تو نیستم من میرم یه جای دیگه جایی که چشمام تو رو نبینه حتی دستام جلومو بگیره   متن آهن

حسین بازدید : 0 چهارشنبه 25 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید آرسا عادت کن

Download New Music Arsa Adat Kon

آهنگ جدید آرسا بنام عادت کن

نیستم پای تو نیستم من میرم یه جای دیگه

جایی که چشمام تو رو نبینه حتی دستام جلومو بگیره

دانلود آهنگ جدید آرسا عادت کن

 

متن آهنگ عادت کن از آرسا

نیستم پای تو نیستم من میرم یه جای دیگه

nistm pai to nistm mn mirm ye jai digh

جایی که چشمام تو رو نبینه حتی دستام جلومو بگیره

jaii ke chshmam to ro nbinh hti dstam jlomo bgirh

عادت کن به تنهایی های بعد من باور کن دیگه نیست جای تو در قلب من

aadt kn bh tnhaii hai bad mn baor kn digh nist jai to dr ghlb mn

این آدم شده خسته فقط بذار برو بیزارم حتی از قدم زدن کنار تو

ain adm shdh khsth fght bzar bro bizarm hti az ghdm zdn knar to

اگه تو وایسی من میرم از تو خیلی بد دیدم

agh to oaisi mn mirm az to khili bd didm

چشامو روت بستم چه بود آخه تقصیرم

chshamo rot bstm chh bod akhh tghsirm

بسه هرچی ساده بودم برات مثل سایه بودم

bsh hrchi sadh bodm brat msl saye bodm

بسه هرچی چشام خیسن من دیگه پای تو نیستم

bsh hrchi chsham khisn mn digh pai to nistm

عادت کن به تنهایی های بعد من باور کن دیگه نیست جای تو در قلب من

aadt kn bh tnhaii hai bad mn baor kn digh nist jai to dr ghlb mn

این آدم شده خسته فقط بذار برو بیزارم حتی از قدم زدن کنار تو

ain adm shdh khsth fght bzar bro bizarm hti az ghdm zdn knar to

ترانه آهنگ عادت کن از آرسا

چشامو روت بستم چه بود آخه تقصیرم

chshamo rot bstm chh bod akhh tghsirm

بسه هرچی ساده بودم برات مثل سایه بودم

bsh hrchi sadh bodm brat msl saye bodm

بسه هرچی چشام خیسن من دیگه پای تو نیستم

bsh hrchi chsham khisn mn digh pai to nistm

عادت کن به تنهایی های بعد من باور کن دیگه نیست جای تو در قلب من

aadt kn bh tnhaii hai bad mn baor kn digh nist jai to dr ghlb mn

این آدم شده خسته فقط بذار برو بیزارم حتی از قدم زدن کنار تو

ain adm shdh khsth fght bzar bro bizarm h







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو