loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگای همه از تو بودنم بهانه سرودنمای ز تو در تو گم شده بودنم و نبودنماز تو به تو رها شدم با غمت اشنا شدمسرود من سرود توست بودن من ز بود توستعشق تو و ترانه تو نغمه عاشقانه توراز منو نیاز من بانی س

حسین بازدید : 59 جمعه 17 شهریور 1396



متن آهنگ


ای همه از تو بودنم بهانه سرودنم
ای ز تو در تو گم شده بودنم و نبودنم
از تو به تو رها شدم با غمت اشنا شدم
سرود من سرود توست بودن من ز بود توست
عشق تو و ترانه تو نغمه عاشقانه تو
راز منو نیاز من بانی سوز و ساز من

نام تو در وجود من بسته به تار و پود من
امید زنده بودنم تمامی سرود من
پرنده را خسته نکن فکر در بسته نکن
تو قصه شکفتنی فلسفه عشق منی
عشق تو و ترانه تو نغمه عاشقانه تو
راز منو نیاز من بانی سوز و ساز من



ای همه از تو بودنم بهانه سرودنم
ای ز تو در تو گم شده بودنم و نبودنم
از تو به تو رها شدم با غمت اشنا شدم
سرود من سرود توست بودن من ز بود توست
عشق تو و ترانه تو نغمه عاشقانه تو
راز منو نیاز من بانی سوز و ساز من

نام تو در وجود من بسته به تار و پود من
امید زنده بودنم تمامی سرود من
پرنده را خسته نکن فکر در بسته نکن
تو قصه شکفتنی فلسفه عشق منی
عشق تو و ترانه تو نغمه عاشقانه تو
راز منو نیاز من بانی سوز و ساز من










http://www.matne-taraneh.blogfa.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو