loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آوای انتظار همراه اول من عوض شدم مسیح و آرش   Code Pishvaz Mci Masih & Arash AP Called Man Avaz Shodam With Play Online اگه بازم دلت خواست ببینی منو … نه من دیگه نیستم مثله قبل

حسین بازدید : 0 سه شنبه 31 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول من عوض شدم مسیح و آرش

 

Code Pishvaz Mci Masih & Arash AP Called Man Avaz Shodam With Play Online

کد آوای انتظار من عوض شدم مسیح و آرش همراه اول

اگه بازم دلت خواست ببینی منو … نه من دیگه نیستم مثله قبلن و
من عوض شدم از تو رد شدم … تو دروغ گفتی و من بلد شدم
ببینم نیستم مثل قدیم فکرتم دیگه از سر پرید

1- کد پیشواز همراه اول من عوض شدم: 99736

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

تو رفتی و اما دادی یادمو .. مثل تو باشم من با آدما
سخته بد شدن ولی من عوض شدم … تو دروغ گفتی و من بلد شدم …
وقتی نیستی پیش من سراغت نمیگیرم … به نبودت عادت کردم دروغاتو باور کردم

2- کد ترک دوم اهنگ: 99737

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برای خرید پیشواز همراه اول کد قطعه مورد نظر را به شماره 8989 ارسال کنید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو