loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آوای انتظار همراه اول دریا مسیح و آرش   Code Pishvaz Mci Masih & Arash AP Called Darya With Play Online تا گلالودم ماهیتو بگیر بیا این آلوده ماهی رو ببین که چجوری جا گذاشتیش رو زمین !

حسین بازدید : 0 سه شنبه 31 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول دریا مسیح و آرش

 

Code Pishvaz Mci Masih & Arash AP Called Darya With Play Online

کد آوای انتظار دریا مسیح و آرش همراه اول

تا گلالودم ماهیتو بگیر بیا این آلوده ماهی رو ببین که چجوری جا گذاشتیش رو زمین !!
من واسه تو قید دریارو زدم به درو دیوار تنگت میزدم تو بیابون دلت نفس زدم – »

1- کد پیشواز همراه اول آرش آرش ای پی دریا: 29092

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دریا بغلم کن بغلم کن که شدم تنها بغلم کن بغلم کن بین نامردا من تک ننداز – »
دریا اشتباه کردم که از دست تو سر خوردم توی این مرداب با این آدما بر خوردم بد کم آوردم !!

2- کد ترک دوم این اهنگ: 29093

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

بیا و این پخش پلارو تو جمعش کن …. دوریت داره بد میسوزونه تو کمش کن !!
من گم شدم تو دل بی رحم زمونه … بیا و این دیوونه رو تو باورش کن – »

3- کد ترک سوم: 29094

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال سازی با ارسال کد به 8989 این اهنگ را میتوانید خریداری کنید هزینه 300 تومان است

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو