loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ وش بگیت کافر (رنج و بیغاری) از ساسان منصوری نوع آهنگ : آهنگ لری متن ترانه آهنگ : بی وفا دلبر چه پی دلم کردی وش بگیت کافر وش بگیت کافر امشو بیو زل بو تا و کی باید گوروت و من دل بو

حسین بازدید : 0 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400

دانلود آهنگ وش بگیت کافر (رنج و بیغاری) از ساسان منصوری

نوع آهنگ : آهنگ لری

متن ترانه آهنگ :

بی وفا دلبر چه پی دلم کردی

وش بگیت کافر وش بگیت کافر امشو بیو زل بو

تا و کی باید گوروت و من دل بو

تا و کی سردی بی مه وی مرد احساسی

بی دل عاشق سردی نمیباسی

روز و امروزی ای دل و هوشت بو

هر چ سرت اومه آویز گوشت بو

دل کو من گوشت عشق و نون نیسه

خرسلت ریسس خرسل وو نیرسه

آهنگ وش بگیت کافر (رنج و بیغاری) از ساسان منصوری

باید ای درده باید ای درده

من جون واداری سر کنی باید

بی رنج و بیغاری گل نیورگرده

گل نیورگرده ای دل د ول کن د

خاطراتلشه زر بار گل کن د

بی وفا دلبر چه پی دلم کردی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو