loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود فول آلبوم radiohead کیفیت 320,تکست آهنگ های radiohead,دانلود آهنگ های radiohead,متن کل آهنگ های radiohead,تکست آهنگهای radiohead,شعر آهنگ های radiohead,ج

حسین بازدید : 95 یکشنبه 02 مهر 1396

دانلود فول آلبوم radiohead کیفیت 320,تکست آهنگ های radiohead,دانلود آهنگ های radiohead,متن کل آهنگ های radiohead,تکست آهنگهای radiohead,شعر آهنگ های radiohead,جدید ترین آهنگ های radiohead,متن ترانه های radiohead,کد آهنگ پیشواز radiohead,دانلود کل آهنگ های radiohead,متن تمام آهنگ های radiohead,دانلود آهنگهای radiohead کیفیت 320,آهنگ های قدیمی radiohead,دانلود فول آلبوم radiohead 1396,متن آهنگهای radiohead,دانلود تمام آهنگ های radiohead,دانلود فول آلبوم radiohead کیفیت عالی,دانلود آهنگهای radiohead,متن آهنگ های radiohead,

 

When you were here before
Couldn’t look you in the eye
وقتی اینجا بودی نمیتونستم تو چشمات نگاه کنم
You’re just like an angel
تو مثل یه فرشته ای
Your skin makes me cry
پوشت تنت منو به گریه میندازه
You float like a feather
تو مثل پر سبکی
In a beautiful world
تو دنیایی زیبا
I wish I was special
کاش (برات) آدم خاصی بودم
You’re so fuc*** special
توی دهن سرویس خاصی
But I’m a creep
ولی من یه آدم وا رفتم
I’m a weirdo
من به تو وابستم
What the hell am I doing here?
من اینجا چه غلطی می کنم
I don’t belong here
من که به اینجا تعلق ندارم
I don’t care if it hurts
مهم نیست اگه آزارم بده
I want to have control
میخوام کنترل داشته باشم
I want a perfect body
میخوام بدنی عالی داشته باشم
I want a perfect soul
میخوام روحی بی نقص داشته باشم
I want you to notice when I’m not around
میخوام متوجه بشی وقتی دورو برت نیستم
You’re so fu**** special
توی لعنتی بدجور خاصی
I wish I was special
کاش من هم خاص بودم
But I’m a creep
ولی من یه آدم وا رفتم
I’m a weirdo
من به تو وابستم
What the hell am I doing here?
من اینجا چه غلطی می کنم
I don’t belong here
من که به اینجا تعلق ندارم
She’s running out the door
داره از در فرار می کنه
She’s running out
داره فرار میکنه بیرون
She runs runs runs
میدوه و میدوه و میدوه
Whatever makes you happy
هرچی خوشحالت می کنه
Whatever you want
هرچیزی رو میخوای
You’re so fu**** special
توی لعنتی بدجور خاصی
I wish I was special
کاش من هم خاص بودم
But I’m a creep
ولی من یه آدم وا رفتم
I’m a weirdo
من به تو وابستم
What the hell am I doing here?
من اینجا چه غلطی می کنم
I don’t belong here
من که به اینجا تعلق ندارم0







برچسب ها دانلود فول آلبوم radiohead کیفیت 320 تکست آهنگ های radiohead دانلود آهنگ های radiohead متن کل آهنگ های radiohead تکست آهنگهای radiohead شعر آهنگ های radiohead جدید ترین آهنگ های radiohead متن ترانه های radiohead کد آهنگ پیشواز radiohead دانلود کل آهنگ های radiohead متن تمام آهنگ های radiohead دانلود آهنگهای radiohead کیفیت 320 آهنگ های قدیمی radiohead دانلود فول آلبوم radiohead 1396 متن آهنگهای radiohead دانلود تمام آهنگ های radiohead دانلود فول آلبوم radiohead کیفیت عالی دانلود آهنگهای radiohead متن آهنگ های radiohead
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو