loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ برگرد  مسعود درویش درو کوبیدی و رفتی شبیه آخر فیلمامنو تنها گذاشتی باتموم ابرای دنیادارم بی وقفه میبارمتموم سقفا از ابرهنجاتم بده از وحشتیکی دور از تو بی صبرههوا بارونیه برگرد بیا گ

حسین بازدید : 83 سه شنبه 04 مهر 1396




متن آهنگ برگرد  مسعود درویش
 

درو کوبیدی و رفتی

شبیه آخر فیلما

منو تنها گذاشتی با

تموم ابرای دنیا

دارم بی وقفه میبارم

تموم سقفا از ابره


نجاتم بده از وحشت

یکی دور از تو بی صبره

هوا بارونیه برگرد بیا گیساتو چترم کن

بیا و شر رگبارو دوباره از سرم کم کن

تو رفتی غرق کابوسم

پر از توهمم بی تو

نمی بینی نمی دونی

چقد سر در گمم بی تو

تو رفتی مث یه مهتاب

که از تو آسمون می ره

ولی تو آسمون من

کسی جاتو نمی گیره

هوا بارونیه برگرد بیا گیساتو چترم کن

بیا و شر رگبارو دوباره از سرم کم کن

هنوزم فرصتی مونده

هنوزم از تو سرشارم

هنوزم عشقتو قد

یه دنیا تو دلم دارم

اگه فرصت بدی میشه

بازم رویا رو پیدا کرد

به من فرصت بده نو شم

به آغاز خودت برگرد

هوا بارونیه برگرد بیا گیساتو چترم کن

بیا و شر رگبارو دوباره از سرم کم کن



دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزودانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو