loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ آخر خط سعید شهروزمن میخوام همیشه عاشق بمونمبه تو چشمای روشنت قسمبا ترانه های آفتابی تومیتونم به صبح فردا برسماینهمه خاطره رو چیکار کنیمنمیتونیم که از اونا بگذریمواژه شروع شعر من توییبیا تا آخ

حسین بازدید : 97 سه شنبه 04 مهر 1396



متن آهنگ آخر خط سعید شهروز
من میخوام همیشه عاشق بمونم

به تو چشمای روشنت قسم
با ترانه های آفتابی تو
میتونم به صبح فردا برسم
اینهمه خاطره رو چیکار کنیم
نمیتونیم که از اونا بگذریم
واژه شروع شعر من تویی
بیا تا آخر خط با هم بریم
واسه چی میخوای که تنهام بذاری


چرا باید تو رو از یاد ببرم
یادمه یه روز نشستی رو به روم
گفتی که محاله از تو بگذرم
بیا با هم آسمونو طی کنیم
تو به من یه فرصت تازه بده
میدونم که چشمای عاشق تو
راه و رسم عاشقیو بلده
توی این شبهای تلخو سوتو کور
بیا تا خورشیدو پیدا بکنیم
اگه امروزو گرفتن ازمون
بیا فکری واسه فردا بکنیم
من میخوام همیشه عاشق بمونم
به تو چشمای روشنت قسم
با ترانه های آفتابی تو
میتونم به صبح فردا برسم
اینهمه خاطره رو چیکار کنیم
نمیتونیم که از اونا بگذریم
واژه شروع شعر من تویی
بیا تا آخر خط با هم بریم


دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزودانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,














اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو