loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل رقص بارون سیمین غانم,دانلود آهنگ جدید رقص بارون سیمین غانم,تکست آهنگ رقص بارون سیمین غانم,کد آوای انتظار همراه اول رقص بارون سیمین غا

حسین بازدید : 213 سه شنبه 04 مهر 1396




متن آهنگ رقص بارون سیمین غانم

بارونام با رقصشون هلهله برپا ميكنن
ميشينن رو پشت بوم چترشونو وا ميكنن
حالا توي كوچه ها صداي ساز بارونه
باد آواره داره تو كوچه آواز ميخونه
چه هوايي چه هوايي چه هوايــــــي

بازم اون ابر سياه رو هوا پر ميزنه
نميترسم از هوا كه عشق تو چتر منه
اي دو چشمون سياه تو آتيش گردونه من


اين دوتا شعله وحشي چي ميخوان از جون من
چي ميخوان از جون من
چي ميخوان از جون من

عشق تو يه كفتره تو چشم من پر ميزنه
در خونه دلم با خستـــــگي پر ميزنه
بسكه بارون اومده ميلرزه و خيسه تنش
خونه هاي دلمو يـكي يــكي سر ميزنه
اي دو چشمون سياه تو آتيش گردونه من
اين دوتا شعله وحشي چي ميخوان از جون من
چي ميخوان از جون من
چي ميخوان از جون من







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل رقص بارون سیمین غانم دانلود آهنگ جدید رقص بارون سیمین غانم تکست آهنگ رقص بارون سیمین غانم کد آوای انتظار همراه اول رقص بارون سیمین غانم کد موزیک رقص بارون سیمین غانم متن ترانه رقص بارون سیمین غانم رقص بارون سیمین غانم دانلود آهنگ رقص بارون سیمین غانم رمیکس Remix تکست موزیک رقص بارون سیمین غانم کد آهنگ پیشواز رقص بارون سیمین غانم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ رقص بارون سیمین غانم دانلود آهنگ با لینک مستقیم رقص بارون سیمین غانم کد آهنگ پیشواز همراه اول رقص بارون سیمین غانم دانلود آهنگ رقص بارون سیمین غانم کیفیت 320 موزیک روز مهر 96 متن آهنگ رقص بارون سیمین غانم دانلود ترانه رقص بارون سیمین غانم دانلود آهنگ رقص بارون سیمین غانم کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو