loading...

موزیک باحال درخواستی

متن مداحیسر تو رو دامنم می ذارم (تک کریمی)عمو حسین عمو حسین...سر تو رو دامنم می ذارم      کسی نمیدونه چه حالی دارم(3)پدرت اومده، طاقت بیار پسرمگل شکسته سینه/ دل منو بردی مدینه

حسین بازدید : 51 چهارشنبه 05 مهر 1396



متن مداحی
سر تو رو دامنم می ذارم (تک کریمی)


عمو حسین عمو حسین...
سر تو رو دامنم می ذارم      کسی نمیدونه چه حالی دارم(3)
پدرت اومده، طاقت بیار پسرم
گل شکسته سینه/ دل منو بردی مدینه(2)    برادرم کجاست که / حال برادرش و ببینه
تو صدا می زنی / من میام از حرم     دست و پا میزنی / من زمین می خورم
نال? عالمین / یا حسن یا حسین(2)
گل شکسته سینه/ دل منو بردی مدینه(2)    برادرم کجاست که / حال برادرش و ببینه


نال? عالمین / یا حسن یا حسین(2)
تو صدا می زنی / من میام از حرم     دست و پا میزنی / من زمین می خورم
گل شکسته سینه/ دل منو بردی مدینه(2)    برادرم کجاست که / حال برادرش و ببینه
نال? عالمین / یا حسن یا حسین(2)
به وصیتت عمل میکنم / تن خونیت و بغل میکنم      هم? آغوشم و / غرق عسل میکنم
تموم نیزه دارا / خون تو رو گردن میگیرن   هزار هزار فرشته / سر تو بغل میگیرن
حجل? سرخ تو/ شاخ شمشاد من      شد به پا آخر ای / یادگار حسن
نال? عالمین / یا حسن یا حسین(2)
گل شکسته سینه/ دل منو بردی مدینه(2)    برادرم کجاست که / حال برادرش و ببینه
نال? عالمین / یا حسن یا حسین(2)
میدونی که نور چشم منی / امانت برادرم حسنی      حالا پیش نگاهم داری جون می کنی
ای استخوان شکسته / کبوتر در خون نشسته       هلال نعل مرکب چه غریبونه چشاتو بسته
نقش پیراهنت / شد پر از ردپا      پیرهنت شد مثل/ پیرهن مجتبی
بابات تیر بارون شد کفن پاره پاره و سوراخ سورخ شد...ای...
گل شکسته سینه/ دل منو بردی مدینه(2)    برادرم کجاست که / حال برادرش و ببینه
نال? عالمین / یا حسن یا حسین(2)


منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو