loading...

موزیک باحال درخواستی

خستم از این خواب های بد که از تو میبینم اشکام میریزن بی حس بِت این بار میرم یه جاهای پرت  که تو نیستی نه  آروم میشینم خیره به دیوار (ورس1) : لیتو کینه به کنار نمونده اعتمادی بهت

حسین بازدید : 73 دوشنبه 01 آبان 1396
خستم از این خواب های بد
که از تو میبینم
اشکام میریزن بی حس بِت این بار
میرم یه جاهای پرت 
که تو نیستی نه 
آروم میشینم خیره به دیوار

(ورس1) : لیتو

کینه به کنار نمونده اعتمادی بهت
زندگیم شده یه جوره غیره عادی چرت
میگفتی حال نمیده اصلا نه عشق مادی بهت
تهش همین میاد پایین عشوه ها گیرت
میکنه اشتباه سیرت وزه ایی بد بلدی
حرفه ایی بد در حدّی که نشنیدم قصّه ایی بد تر از این

 

 

کجاست این ساعت شب
حرفاشو باید به چپ بدم تا راحت بشم نمونم بازم به شک
رفیق جرمم یا همون شریک جرم
ندیدم کلا من یکی شبیه تو
آروم بود همه چی شد قضیه تند
پول ملاک نبود آره بود هزینه رُند
میدن این خوابا عذابم
بر میاد کارا از آدم
انقدر خراب نبوده من هیچوقت تالا اعصابم
بخوام برگردم برا من دو قلفست
میدونی تو نباشی برنامه تپل

(کروس) : سامانتا & سیاوش راد

خستم از این خواب های بد
که از تو میبینم
اشکام میریزن بی حس بِت این بار
میرم یه جاهای پرت 
که تو نیستی نه 
آروم میشینم خیره به دیوار

(ورس2) : لیتو

عادت دارم  بحسا باز شن باز اَ تازه
من طاقت دارم ولی آخه تا اندازه
با این تیکه ها نمیشه کامل راحت آخر پازل
تو لپه مطلب و بگو ؛ به من راحت با واضح
نبودیم دو دل برا هم تو بودی مورد علاقم
با من داشتی تا کی شبا غم
میشدی اوکی در آخر
جرقه با تیک خورد
بعد با هم فابریک تند
صاف وساده تصمیمامون
تا آخر کار پیچ خورد
تنهایی بود ناچار برام سهم
تو بودی آچار فرانسم
برنامه شد تو خونه
میزدی تا 4 برام حرف
گفتی تو با منی رُک
عشقای آخریم شد
فک کردم موندگاری
دوباره باز ولی شُکر

(بریج) : سیاوش راد

باز رو برف رده پامو پیدا میکنم
آسونتر میشم یکی واسه خودم

(کروس) : سامانتا & سیاوش راد

خستم از این خواب های بد
که از تو میبینم
اشکام میریزن بی حس بِت این بار
میرم یه جاهای پرت 
که تو نیستی نه 
آروم میشینم خیره به دیوار

(اوترو) : لیتو

با من میشستی یکم قال قضیرو بکنیم
لِی لِی

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو