loading...

موزیک باحال درخواستی

متن مداحیرسیده در کربلا قافله از راه    صل الله علیک یا ثاراللهیا حسین به گردنم حرز تو بستم    یا حسین من سگ این قافله هستماعوذ بالله من الکرب و بلاسایه ی اکبر شده حجاب ز

حسین بازدید : 27 سه شنبه 02 آبان 1396





متن مداحی


رسیده در کربلا قافله از راه    صل الله علیک یا ثارالله

یا حسین به گردنم حرز تو بستم    یا حسین من سگ این قافله هستم

اعوذ بالله من الکرب و بلا


سایه ی اکبر شده حجاب زینب    زانوی سقا بود رکاب زینب


دشمن از هیبت او واهمه دارد    روی دوش پرچم یا فاطمه دارد

اعوذ بالله من الکرب و بلا


زینب دل خسته شد کرب و بلایی    میرسد از این زمین بوی جدایی

خواهری روز دهم میرود از حال    مادری لطمه زنان گوشه گودال

اعوذ بالله من الکرب و بلا


گریه چرا میکند قافله سالار    حاجی شش ماهه بر دست علمدار

وای من قاتل این قافله آمد    وای من خنده کنان حرمله آمد

اعوذ بالله من الکرب و بلا


شام غریبان رود به نیزه سرها    بر دل این مادران داغ پسرها

می برند راس شه کرب و بلا را    می برند معجر ناموس خدا را

اعوذ بالله من الکرب و بلا


منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو