loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ دل شکسته از افشین سپهردل شکسته از افشین سپهرمن که از ياد تو مستم، دل به اميد تو بستممن که اين غرورو ساده، زير پاي تو شکستمچه شبا با ياد چشمات، تا سحر بيدار مي موندماشک چشمامو نديدي، من که دل

حسین بازدید : 167 جمعه 05 آبان 1396



متن آهنگ دل شکسته از افشین سپهر

دل شکسته از افشین سپهر



من که از ياد تو مستم، دل به اميد تو بستم

من که اين غرورو ساده، زير پاي تو شکستم

چه شبا با ياد چشمات، تا سحر بيدار مي موندم



اشک چشمامو نديدي، من که دل بهت سپردم

دلو آسون به تو باختم، جام عشقو سر کشيدم

اما تو لحظه ي ديدار، تو را با ديگري ديدم

حالا برگشتي دوباره، دلمو به دست بياري

اما رو قلب شکستم، مونده زخمت يادگاري

من براي تو مي مردم، تويي که وفا نداشتي

آخرش رفتي نموندي، روي قلبم پا گذاشتي

برو اي با من غريبه، اي بلاي آسموني

تو دلم جايي نداره، عشق روزاي جووني

من که از ياد تو مستم، دل به اميد تو بستم

من که اين غرورو ساده، زير پاي تو شکستم

چه شبا با ياد چشمات، تا سحر بيدار مي موندم

اشک چشمامو نديدي، من که دل بهت سپردم



دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزودانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو