loading...

موزیک باحال درخواستی

متن مداحیچی میشه حاجتمو من     آخرش از تو بگیرمانقده گریه کنم تا     وسط روضه بمیرمچی میشه اسم تو باشه      شهادتین روی لبهامچی میشه لح

حسین بازدید : 95 شنبه 06 آبان 1396


متن مداحی
چی میشه حاجتمو من     آخرش از تو بگیرم

انقده گریه کنم تا     وسط روضه بمیرم

چی میشه اسم تو باشه      شهادتین روی لبهام

چی میشه لحظه مرگم      پا بذاری روی چشمام

(( غریب ارباب منو دریاب... ))

 

تن منم زیر آفتاب    بمونه بی کفن آقا



یا شبیه تو بشم من      پاره پاره بدن آقا

الهی که آب غسلم     آخرش آب فرات شه

الهی سنگ مزارم     فرش پای زائرات شه

(( غریب ارباب منو دریاب... ))

 

وقتی مردم جنازم رو    به ضریحت برسونن

نماز میت من رو     تو حرم تو بخونن

الهی مثل تو ارباب     کفن من بوریا شه

الهی مجلس ختمم     تو حرم تو بپا شه

(( غریب ارباب منو دریاب... ))

 

میدونم آلودم اما      من اومدم دیگه پاک شم

آرزوشم چه قشنگه     کنار شیش گوشه خاک شم

چی میشه خاک مزارم     بگیره بوی گل یاس

 بنویسن روی قبرم     نوکر حضرت عباس

(( غریب ارباب منو دریاب... ))

 

تو شب اول قبرم     چشم به راه تو می مونم

به خدا زیر لحد هم     واسه تو روضه می خونم

نکیر و منکرم اونجا     میگیره گریشون آقا

یاد سرت که بریدن     جلوی چشمای زهرا

(( غریب ارباب منو دریاب... ))

 

توی قبر و تو قیامت     سر و کارم با حسینه

هر سوالی که بپرسن      جواب من یا حسینه

همه حرفا بمونه     خواهش آخره آقا

تو سرازیری قبرم      منو یادت نره آقا

(( غریب ارباب منو دریاب... ))



http://abaraatahowra.mihanblog.com












اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو