loading...

موزیک باحال درخواستی

متن مداحیآئینه ی مجتبی،طلعت حیدر نماسربند یاعلی مدد بر سرتمام کربلا میگه یک سریا قاسم ابن الحسن الحیدرمیزنه چو شمشیر می افته به پای او سروتنزنده کرده رزمش به دلها دوباره یادحسنمثل شاهین میون یه آسمون

حسین بازدید : 69 یکشنبه 07 آبان 1396


متن مداحی

آئینه ی مجتبی،طلعت حیدر نما
سربند یاعلی مدد بر سر
تمام کربلا میگه یک سر
یا قاسم ابن الحسن الحیدر
میزنه چو شمشیر می افته به پای او سروتن
زنده کرده رزمش به دلها دوباره یادحسن
مثل شاهین میون یه آسمون کَرکَسه
نوای یا حسینش تا مدینه میرسه
مثل عباس می جنگه نگید حسین بی کسه
منم فدائی تو             عمو جان
کرب و بلائی تو        عمو جان
سینه بزن سینه زن،بلند بگو یاحسن


عمامه ی حسن به سر دارم
قبای مجتبی ببر دارم
شمشیر آقا به کمر دارم
یادگار عهد برادر برا حسین علی
بانگاه مستت دل از خیمه های من میبری
خنده ی تو شبیه خنده های مجتباست
دل من تنگ میشد هروقت برای مجتبی
می بوسیدم جمال تو به جای مجتبی
شهید کرب وبلا          قاسمم
ای پسرمجتبی           قاسمم



منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو