loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ دوسش دارم از منوچهر سخایی کیفیت عالی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم دوسش دارم از منوچهر سخایی,تکست موزیک دوسش دارم از منوچهر سخایی,دانلود آهنگ جدید,دانل

حسین بازدید : 113 چهارشنبه 10 آبان 1396



متن آهنگ دوسش دارم از منوچهر سخایی


همه میگن ای داد و بیدا

فلانی هم به دامش افتاد

کاره دله دلم می خواد

دوستش دارم بله دوستش دارم

دوستش دارم بله دوستش دارم


هر کی میرسه این روزا زخم زبونم میزنه

زخم زبون این و اون آتیش به جون میزنه

اگه بلا نازل بشه آب دریا ها گل بشه

جونم فدای دل بشه

دوستش دارم بله دوستش دارم

دوستش دارم بله دوستش دارم

مردم هر چی میخوان بگن بذار بگن

از حرف این و اون گذشته کار من

همه میگن ای داد و بیدا

فلانی هم به دامش افتاد

کاره دله دلم می خواد

دوستش دارم بله دوستش دارم

دوستش دارم بله دوستش دارم

هر کی میرسه این روزا زخم زبونم میزنه

زخم زبون این و اون آتیش به جون میزنه

اگه بلا نازل بشه آب دریا ها گل بشه

جونم فدای دل بشه

دوستش دارم بله دوستش دارم

دوستش دارم بله دوستش دارم

مردم هر چی میخوان بگن بذار بگن

از حرف این و اون گذشته کار من

همه میگن ای داد و بیدا

فلانی هم به دامش افتاد

کاره دله دلم می خواد

دوستش دارم بله دوستش دارم

دوستش دارم بله دوستش دارم

دوستش دارم بله دوستش دارم

دوستش دارم بله دوستش دارم



http://www.sattarseda.blogfa.com







برچسب ها دانلود آهنگ دوسش دارم از منوچهر سخایی کیفیت عالی دانلود آهنگ با لینک مستقیم دوسش دارم از منوچهر سخایی تکست موزیک دوسش دارم از منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک ویدیو دوسش دارم از منوچهر سخایی دانلود آهنگ دوسش دارم از منوچهر سخایی کیفیت 320 متن ترانه دوسش دارم از منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید دوسش دارم از منوچهر سخایی دانلود ترانه دوسش دارم از منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز دوسش دارم از منوچهر سخایی دوسش دارم از منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز همراه اول دوسش دارم از منوچهر سخایی دانلود آهنگ دوسش دارم از منوچهر سخایی رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول دوسش دارم از منوچهر سخایی تکست آهنگ دوسش دارم از منوچهر سخایی دانلود آهنگ دوسش دارم از منوچهر سخایی سایت موزیک کد موزیک دوسش دارم از منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوسش دارم از منوچهر سخایی متن آهنگ دوسش دارم از منوچهر سخایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو