loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل شدی همه دنیام زانیار خسروی,دانلود موزیک ویدیو شدی همه دنیام زانیار خسروی,ljk Hik\' [ndn,کد موزیک شدی هم

حسین بازدید : 35 دوشنبه 25 بهمن 1395



متن آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی www.xni3e.ir
Lyrics Music Xaniar Khosravi Shodi Hame Donyam
متن آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی
ترانه و شعر آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی
شدم عاشقه دربسته تو بی بهونه دلمو دادم دست تو عاشقونه
هر کی هر چی میگفت گوشام نمیشنید گوشم فقط با تو بود صداتو میشنید
تو شدی همه دنیام یه واقعیت تو رویام من همون دیوونه ام که وایمیسته پای حرفاش
تو شدی همه دنیام یه واقعیت تو رویام من همون دیوونه ام که وایمیسته پای حرفاش
تو شدی همه دنیام یه واقعیت تو رویام من همون دیوونه ام که وایمیسته پای حرفاش
تکست آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی


نگاه من جایی جذب نمیشه چه باشی چه نباشی
این قلبه من عاشق شده رفیقه تنهایی هاشی
نگاه من جایی جذب نمیشه چه باشی چه نباشی
این قلبه من عاشق شده رفیقه تنهایی هاشی
تو شدی همه دنیام یه واقعیت تو رویام من همون دیوونه ام که وایمیسته پای حرفاش
تو شدی همه دنیام یه واقعیت تو رویام من همون دیوونه ام که وایمیسته پای حرفاش
تو شدی همه دنیام یه واقعیت تو رویام من همون دیوونه ام که وایمیسته پای حرفاش
**
http://www.faratext.com







برچسب ها کد آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی کد آهنگ پیشواز ایرانسل شدی همه دنیام زانیار خسروی دانلود موزیک ویدیو شدی همه دنیام زانیار خسروی ljk Hik' [ndn کد موزیک شدی همه دنیام زانیار خسروی دانلود آهنگ جدید شدی همه دنیام زانیار خسروی آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی متن آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی تکست آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی کد پیشواز همراه اول شدی همه دنیام زانیار خسروی دانلود آهنگ با لینک مستقیم شدی همه دنیام زانیار خسروی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی دانلود آهنگ جدید شدی همه دنیام زانیار خسروی بهمن ماه 1395 دانلود ترانه شدی همه دنیام زانیار خسروی متن ترانه شدی همه دنیام زانیار خسروی دانلود آهنگ شدی همه دنیام زانیار خسروی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو