loading...

موزیک باحال درخواستی

ljk jvhkiHik\' [ndn,ljk Hik\' [ndn,کد پیشواز همراه اول با توام احسان خواجه امیری,کد آهنگ با توام احسان خواجه امیری,کد موزیک با توام احسان خواجه امیری,دانلود آهنگ

حسین بازدید : 111 چهارشنبه 27 بهمن 1395



متن آهنگ با توام احسان خواجه امیری www.xni3e.ir
Lyrics Music Ehsan Khajeh Amiri Ba Toam
متن آهنگ با توام احسان خواجه امیری
ترانه و شعر آهنگ با توام احسان خواجه امیری
با توام ای رفته از دست هر کجا باشم غمت هست
کاش روز رفتنه تو گریه چشمم را نمیبست
رفتی و دلتنگی ام در خانه تنها ماند بغض در وا شد تو رفتی غصه اینجا ماند
رفتی و هر گوشه ای زیباییت جا ماند گریه ی من بیصدا ماند گریه ی من بیصدا ماند

بی تو فهمیدم عذابه دل بریدن را از خودم از زندگی پا پس کشیدن را
معنیه با دیگرانت شاد دیدن را پس بده دنیای من را پس بده دنیای من را
تکست آهنگ با توام احسان خواجه امیری


دلخوشیهایم مرده بعد از تو این شبه غمگین مرا آزرده بعد از تو
آنچه با من بود بی تو ماندن بود در خیابانهای باران خورده بعد از تو
خوابو رویاتو شوقه فردا تو از جهان تنها تو را میخواهم اما تو
جای دل کندن جان بخواه از من , من که میمیرم برای زندگی با تو
با توام ای رفته از دست هر کجا باشم غمت هست
کاش روز رفتنه تو گریه چشمم را نمیبست
با توام ای رفته از دست هر کجا باشم غمت هست
کاش روز رفتنه تو گریه چشمم را نمیبست
**


منبع:
faratext.com







برچسب ها ljk jvhkiHik' [ndn ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول با توام احسان خواجه امیری کد آهنگ با توام احسان خواجه امیری کد موزیک با توام احسان خواجه امیری دانلود آهنگ با توام احسان خواجه امیری کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید با توام احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل با توام احسان خواجه امیری آهنگ با توام احسان خواجه امیری دانلود ترانه با توام احسان خواجه امیری متن آهنگ با توام احسان خواجه امیری دانلود آهنگ جدید با توام احسان خواجه امیری بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ با لینک مستقیم با توام احسان خواجه امیری دانلود موزیک ویدیو با توام احسان خواجه امیری دانلود آهنگ با توام احسان خواجه امیری متن ترانه با توام احسان خواجه امیری تکست آهنگ با توام احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو