loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا با کیفیت 320 , دانلود اهنگ هرچی عشقه توی دنیا من میخواستم مال ماشه , دانلود آهنگ قدیمی گله از محسن یاحقی , دانلود آهنگ هرچی عشقه

حسین بازدید : 1953 چهارشنبه 18 بهمن 1396
X دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا با کیفیت 320 X دانلود اهنگ هرچی عشقه توی دنیا من میخواستم مال ماشه X دانلود آهنگ قدیمی گله از محسن یاحقی X دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا قدیمی X دانلود آهنگ تو اینقدر خواستنی هستی که این گله نمیفهمه X دانلود آهنگ کنار هر قطره اشکم محسن یگانه X دانلود آهنگ قدیمی محسن یاحقی X اهنگ محسن یاحقی خداحافظ X دانلود اهنگ گله از محسن یگانه

 

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D8%AD%D9%82%DB%8C-%DA%AF%D9%84%D9%87/

متن موزیک گله محسن یاحقی

کنارِ هر قطره ی اشکم هزار خاطره دفنه
اینقد خاطره داریم که گویی قدِ یک قرنه
گلوم میسوزه از عشقت ، عشقی که مثِ زَهره
ولی بی عشقِ تو هر دم خنده با لب های من قهره

درسته با منی اما به این بودن نیازارم
تو که حتی با چشماتم نمیگی آه دوست دارم
اگه گفتی دوست دارم ، فقط بازیِ لبهات بود
وگرنه ، رنگِ خودخواهی نشسته توی چشمات بود

هرچی عشقه توی دنیا من می خواستم مالِ ما شه
اما تو هیچوقت نذاشتی بینمون غصه نباشه
فکر می کردم که میتونم با تو هم خونه بمونم
نمی دونستم نمیشه آخه بی تو نمیتونم

گله می کنم من از تو ، از تو که این همه بی رحمی
هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمی فهمی
گله می کنم من از تو ، از تو که این همه بی رحمی
هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمی فهمی

هرچی عشقه توی دنیا من می خواستم مالِ ما شه
اما تو هیچوقت نذاشتی بینمون غصه نباشه
فکر می کردم که میتونم با تو هم خونه بمونم
نمی دونستم نمیشه آخه بی تو نمیتونم

گله می کنم من از تو ، از تو که این همه بی رحمی
هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمی فهمی
گله می کنم من از تو ، از تو که این همه بی رحمی
هزار بار مردم از عشقت تو که هیچوقت نمی فهمی

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا با کیفیت 320 دانلود اهنگ هرچی عشقه توی دنیا من میخواستم مال ماشه دانلود آهنگ قدیمی گله از محسن یاحقی دانلود آهنگ هرچی عشقه توی دنیا قدیمی دانلود آهنگ تو اینقدر خواستنی هستی که این گله نمیفهمه دانلود آهنگ کنار هر قطره اشکم محسن یگانه دانلود آهنگ قدیمی محسن یاحقی اهنگ محسن یاحقی خداحافظ دانلود اهنگ گله از محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو