loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ جدید پیک سحری امیر جاهد ,دانلود آهنگ پیک سحری امیر جاهد ,آهنگ پیک سحری امیر جاهد ,ljk Hik\' [ndn,کد آهنگ پیشواز ایرانسل پیک سحری امیر جاهد ,دانلود آه

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ پیک سحری امیر جاهد www.xni3e.ir
Lyrics Music Amir Jahed Peyke Sahari
متن آهنگ پیک سحری امیر جاهد
ترانه و شعر آهنگ پیک سحری امیر جاهد
یک نفس ای پیکه سحری بر سر کویش کن گذری گو به فغانم به فغانم به فغانم
ای که به عشقت زنده منم گفتی از عشقت دم نزنم من نتوانم نتوانم نتوانم


تکست آهنگ پیک سحری امیر جاهد
من اوجه گناهم تو عذر گناهی روز و شبم را تو چو مهری تو چو ماهی
چون باده بنوشم در جوشو خروشم من سر زلفت به دو عالم نفروشم
من سر زلفت به دو عالم نفروشم
من اوجه گناهم تو عذر گناهی روز و شبم را تو چو مهری تو چو ماهی
چون باده بنوشم در جوشو خروشم من سر زلفت به دو عالم نفروشم
من سر زلفت به دو عالم نفروشم
**

http://www.faratext.com









برچسب ها دانلود آهنگ جدید پیک سحری امیر جاهد دانلود آهنگ پیک سحری امیر جاهد آهنگ پیک سحری امیر جاهد ljk Hik' [ndn کد آهنگ پیشواز ایرانسل پیک سحری امیر جاهد دانلود آهنگ با لینک مستقیم پیک سحری امیر جاهد ljk jvhkiHik' [ndn کد پیشواز همراه اول پیک سحری امیر جاهد دانلود ترانه پیک سحری امیر جاهد دانلود آهنگ پیک سحری امیر جاهد کیفیت 320 تکست آهنگ پیک سحری امیر جاهد متن آهنگ پیک سحری امیر جاهد کد موزیک پیک سحری امیر جاهد کد آهنگ پیک سحری امیر جاهد متن ترانه پیک سحری امیر جاهد دانلود موزیک ویدیو پیک سحری امیر جاهد دانلود آهنگ جدید پیک سحری امیر جاهد بهمن ماه 1395
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو