loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو پری زنگنه,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از شهاب عباسی, &nbs

حسین بازدید : 1849 دوشنبه 04 تیر 1397




,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو پری زنگنه
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از شهاب عباسی
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای میترا
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای سولماز
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو کوروش یغمایی
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو سیما بینا
,    دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو سولماز
,    دانلود آهنگ شکار آهو سولماز
,   

دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو کوروش یغمایی + متن آهنگ

Download Music Kourosh Yaghmaei – Shekare Ahoo

دانلود آهنگ قدیمی و نوستالژیک میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو کورش یغمایی با لینک مستقیم تهران دانلود

میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو عزیزم تفنگ من کو
بالای بومی کفتر پرونی بالای بومی کفتر پرونی
شستت بنازم عزیزم خوب می پرونی
روی چو ماهت تیر نگاهت برده دل از من عزیزم چشم سیاهت

 


متن آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو کوروش یغمایی

میخوام برم کوه شکار آهو تفنگ من کو عزیزم تفنگ من کو
بالای بومی کفتر پرونی بالای بومی کفتر پرونی
شستت بنازم عزیزم خوب می پرونی
روی چو ماهت تیر نگاهت برده دل از من عزیزم چشم سیاهت
برده دل از من عزیزم چشم سیاهت
بالای پشتی عاشق رو کشتی بالای پشتی عاشق رو کشتی
با خون عاشق عزیزم نامه نوشتی
هر دم بگردم درّه به درّه مانند آهو عزیزم گم کرده گله
مانند آهو عزیزم گم کرده گله


دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو کوروش یغمایی

Kourosh Yaghmaei – Shekare Ahoo 320

Kourosh Yaghmaei – Shekare Ahoo 128


 

http://www.teh-dl.ir/19473/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%88%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%88-%DA%A9%D9%88%D8%B1.html







برچسب ها دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو پری زنگنه دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو از شهاب عباسی دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای میترا دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو با صدای سولماز دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو کوروش یغمایی دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو سیما بینا دانلود آهنگ میخوام برم کوه شکار آهو سولماز دانلود آهنگ شکار آهو سولماز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو