loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ صبح بخیر تهران زدبازی,    دانلود ریمیکس زمین صافه زدبازی,    دانلود آهنگ زدبازی اگه بگی نه,    دانلود آهنگ زدبازی زندگی منه

حسین بازدید : 481 سه شنبه 12 تیر 1397



,    دانلود آهنگ صبح بخیر تهران زدبازی
,    دانلود ریمیکس زمین صافه زدبازی
,    دانلود آهنگ زدبازی اگه بگی نه
,    دانلود آهنگ زدبازی زندگی منه
,    دانلود آهنگ صبح بخیر تهران من عاشق توام زدبازی
,    دانلود آهنگ چونکه دیوونتم از زدبازی
,    دانلود اهنگ معروف زدبازی
,    دانلود آهنگ تابستون کوتاهه
,    دانلود اهنگ عروسک از زدبازی
,   

 

[نسيم و مهراد هيدن]
چرا رفتم؟ چرا رفتم من؟
چرا رفتم؟ چرا رفتم من؟
اگه بگي نه نميگم ميميرم
عکساتو ميشينم يکي يکي ميبينم
اگه بگي نه نميگم ميميرم
تنها نباشيم باهم باشيم

[مهراد هيدن]
اووووووو... مشکلا يکي دو تا نيست
بايد ببرمت اين هفته باز چقيو پاريس
سالوادور رباناي کادوتو، ميپيچونم برات مثل رماناي پاولو
کويلو برات يکي خريدم، فکر نکن دديتم


نه اون نه شکل بقيم، روزا قديمي تر، من يکي جديدم
يکي يکيشون ياد دادم تا جدي نگيرم
نگراني ميگي داستانمون لو ميره يهو
ملو افتاديم جلو شومينه ولو
بريم يه جا که خيابون و پياده رو کم
چشا ريز آفتابش زيادي روشن
کاش وقت وايسه هميشه بغل من باشي
قابمون کنن عين اثر نقاشي
جريان امروز، خبر فرداييم
وسط دريا دو تا صدف دريايي
موجا رد ميشن از رو ماها
خوابيديم و نگاها به ابرا بالا
نه نميريم از رو ماها
صورت و کج ميکني ميدي ابرو بالا
کاشکي هميشه بموني تو دنياي من
که تو ساحلش دنبالتم، ميدوييم دنبال هم
شن وردار و رو هوا يه مشت بريز
ما رو ساحل بقيه پشت ميز...
بقيه پشت ميز ... با يه خودنويس.. هه هه

[نسيم]
ميدونم زمين صافه
ميدونم زمين صافه
ميدونم زمين صافه
ميدونم زمين صافه
همين جا بيا گم بشيم، کنارم تا صبح بشين
ازين جا با من، با هم، با موج بريم
همين جا بيا گم بشيم، کنارم تا صبح بشين
ازين جا با من، با هم، با موج بريم

[اوترو]
تنها نباشيم با هم باشيم ... زمين صافه
تنها نباشيم با هم باشيم ... زد بازي
همينه آرزوم

https://www.tarafdari.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D8%B5%D9%88%D8%AA/301529/%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B5%D8%A7%D9%81%D9%87-%D8%B2%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C







برچسب ها دانلود آهنگ صبح بخیر تهران زدبازی دانلود ریمیکس زمین صافه زدبازی دانلود آهنگ زدبازی اگه بگی نه دانلود آهنگ زدبازی زندگی منه دانلود آهنگ صبح بخیر تهران من عاشق توام زدبازی دانلود آهنگ چونکه دیوونتم از زدبازی دانلود اهنگ معروف زدبازی دانلود آهنگ تابستون کوتاهه دانلود اهنگ عروسک از زدبازی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو