loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ من برات یار میشم 320,    دانلود موزیک ویدیو من برات یار میشم,    ریمیکس من برات یار میشم,    دانلود موزیک ویدیو من برات یار

حسین بازدید : 123 پنجشنبه 21 تیر 1397

,    دانلود آهنگ من برات یار میشم 320
,    دانلود موزیک ویدیو من برات یار میشم
,    ریمیکس من برات یار میشم
,    دانلود موزیک ویدیو من برات یار میشم حسن شماعی زاده
,    ریمیکس آهنگ من برات یار میشم
,    دانلود ریمیکس من برات یار میشم
,    دانلود آهنگ با تو تبدار میشم شماعی زاده
,    دانلود اهنگ من برات یار میشم ریمیکس
,    دانلود آهنگ من برات یار میشم مهستی
,   

https://www.tarafdari.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D8%B5%D9%88%D8%AA/780360/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D9%8A%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%8A%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B9%D9%8A-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87

من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم با تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من همه تنهاییا رو دیگه از تو می گیرم
تو بگی بمون می مونم تو نخوای من می میرم
این دوروز زندگی ارزش دوری نداره
دل دیوونه من بی تو صبوری نداره
تا به من تکیه کنی من یه دیوار میشم
گل عشقم تو میشی من زیر پات خار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من همه تنهاییا رو دیگه از تو می گیرم
تو بگی بمون می مونم تو نخوای من می میرم
این دوروز زندگی ارزش دوری نداره
دل دیوونه من بی تو صبوری نداره
تا به من تکیه کنی من یه دیوار میشم
گل عشقم تو میشی من زیر پات خار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
من برات یار میشم یار وفادار میشم
دل و دلدار میشم غم داری غمخوار میشم
با تو تبدار میشم تو بیمار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم
با تو چشمامو می بندم با تو بیدار میشم







برچسب ها دانلود آهنگ من برات یار میشم 320 دانلود موزیک ویدیو من برات یار میشم ریمیکس من برات یار میشم دانلود موزیک ویدیو من برات یار میشم حسن شماعی زاده ریمیکس آهنگ من برات یار میشم دانلود ریمیکس من برات یار میشم دانلود آهنگ با تو تبدار میشم شماعی زاده دانلود اهنگ من برات یار میشم ریمیکس دانلود آهنگ من برات یار میشم مهستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو