loading...

موزیک باحال درخواستی

بذار پیش تو باشم کسی ندارمبخوای برات بمیرم حرفی ندارمبه غیر اون دو چشمات راهی ندارمهر چی بخوای بگو من کاری ندارمبذار پیش تو باشم کسی ندارمبخوای برات بمیرم حرفی ندارمبه غیر اون دو چشمات راهی ندارمهر چی

حسین بازدید : 79 جمعه 29 تیر 1397

بذار پیش تو باشم کسی ندارم

بخوای برات بمیرم حرفی ندارم

به غیر اون دو چشمات راهی ندارم

هر چی بخوای بگو من کاری ندارم


بذار پیش تو باشم کسی ندارم

بخوای برات بمیرم حرفی ندارم

به غیر اون دو چشمات راهی ندارم

هر چی بخوای بگو من کاری ندارم




چطور دلت میاد بری دوست دارم بهش بگید

آخه منم یه آدمم رو این زمین لعنتی

من التماست میکنم تورو خدا پیشم بمون

نرو نرو نرو توروخدا بمون

Afshin Azari - Eltemas.mp3


چطور دلت میاد بری دوست دارم بهش بگید

آخه منم یه آدمم رو این زمین لعنتی

من التماست میکنم تورو خدا پیشم بمون

نرو نرو نرو توروخدا بمون


Afshin Azari - Eltemas.mp3


چطور دلت میاد بری دوست دارم بهش بگید

آخه منم یه آدمم رو این زمین لعنتی

من التماست میکنم تورو خدا پیشم بمون

نرو نرو نرو توروخدا بمون







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو