loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ بیا بازم,    اکورد اهنگ بیا بازم مسیح,    دانلود آهنگ بیا بازم رضا,    دانلود آهنگ بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم

حسین بازدید : 87 شنبه 30 تیر 1397

,    متن آهنگ بیا بازم
,    اکورد اهنگ بیا بازم مسیح
,    دانلود آهنگ بیا بازم رضا
,    دانلود آهنگ بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم
,    متن اهنگ مسیح به همه بگو
,    بيا بازم مسيح و ارش
,    دانلود اهنگ من از این زندگی خسته ام
,    نت اهنگ بیا بازم برای گیتار
,    دانلود آهنگ میمیرم مسیح
,   



http://www.persiantext.ir/7904/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%AD-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%B4-ap.html

متن آهنگ بیا بازم مسیح و آرش AP
Lyrics Music Masih Ft Arash AP Bia Bazam

متن آهنگ بیا بازم مسیح و آرش AP

 

ترانه و شعر آهنگ بیا بازم مسیح و آرش AP
بیا بازم بذار رنگی بشه دنیام کنارت
هنوزم من دلم گیره چشام خیره به راهت
بیا تا دل نمرده باز بازم یادم بده پرواز
بیا تا دلخوشیم بازم کنار تو بشه آغاز
بشه آغاز
بیا بی تو من از این زندگی سیرم
نمیدونی دارم این گوشه میمیرم
بیا یادم بده پروازو با دستات
دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد
بیا بی تو من از این زندگی سیرم
نمیدونی دارم این گوشه میمیرم
بیا یادم بده پروازو با دستات
دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد
تکست آهنگ بیا بازم مسیح و آرش AP
بیا بازم بذار با هم بمونیم ما همیشه
دلم پیشه تو بد گیره
میگه بی تو نمیشه
بیا تا دل نمرده باز بازم یادم بده پرواز
بیا تا دلخوشیم بازم کنار تو بشه آغاز , بشه آغاز
بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم
بیا یادم بده پروازو با دستات دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد
بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم
بیا یادم بده پروازو با دستات دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد

 







برچسب ها متن آهنگ بیا بازم اکورد اهنگ بیا بازم مسیح دانلود آهنگ بیا بازم رضا دانلود آهنگ بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم متن اهنگ مسیح به همه بگو بيا بازم مسيح و ارش دانلود اهنگ من از این زندگی خسته ام نت اهنگ بیا بازم برای گیتار دانلود آهنگ میمیرم مسیح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو