loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ روم نمیشه احمد آزاد ای گلای باغچه ها پروانه ها بهش بگین دوسش دارمای گلای باغچه ها پروانه ها بهش بگین دوسش دارممن به خدا روم نمیشه دل کوچیکم تو سینه آروم نمیشهمن به خدا روم نمیشه دل

حسین بازدید : 49 دوشنبه 01 مرداد 1397

آهنگ روم نمیشه احمد آزاد

 ای گلای باغچه ها پروانه ها بهش بگین دوسش دارم
ای گلای باغچه ها پروانه ها بهش بگین دوسش دارم
من به خدا روم نمیشه 
دل کوچیکم تو سینه آروم نمیشه
من به خدا روم نمیشه 
دل کوچیکم تو سینه آروم نمیشه


ای مه و ستاره ها آسمونا بهش بگین خاطرخواشم
ای مه و ستاره ها آسمونا بهش بگین خاطرخواشم
من به خدا روم نمیشه 
دل عاشقم هیچ جوری آروم نمیشه

روی کاغذ می نویسم


رو درختا برگ گل ها
روی ساحل توی دریا
واست پیغامی دارم
به دونه برفا قاصدک ها
شاپرک ها همه دنیا
به خدا دوست دارم جرأت گفتن ندارم
که تو دنیای منی بی تو جای موندن ندارم

سر راهت می نشینم 
تورو وقتی که می بینم
زبونم بسته میشه تب می کنم
زبونم بسته میشه تب می کنم
نمی دونی چه جوری این روزا رو شب می کنم
نمی دونی چه جوری این روزا رو شب می کنم
به خدا دوست دارم جرأت گفتن ندارم
که تو دنیای منی بی تو جای موندن ندارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو