loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ برف مهدی جهانی,    دانلود اهنگ برف مهدی جهانی,    دانلود آهنگ برف میباره بابک جهانبخش,    دانلود آهنگ مهدی جهانی چه حرفایی ریم

حسین بازدید : 95 چهارشنبه 03 مرداد 1397


,    متن آهنگ برف مهدی جهانی
,    دانلود اهنگ برف مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ برف میباره بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ مهدی جهانی چه حرفایی ریمیکس
,    دانلود آهنگ برف دیانا
,    اهنگ مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ برف مهدی جهانبخش
,    آکورد آهنگ برف مهدی جهانی
,    دانلود آهنگ برف از سحر
,   

متن آهنگ جدید مهدی جهانی به نام برف

 

میباره اشکام رو شهر گونه م تا وقتی زنده م با تو میمونم

احساست من رو قلب میدونه ، دوست دارم ، دیوونه

من به تو دلگرمم با اینکه برف میاد

یه روزی میای و لبام به حرف میاد

من به تو و فردا خیلی امیدوارم

خیلی برام خوبه که تو رو دوست دارم

♫♫♫

شالت میرقصید تو دستای باد ، قلبم لرزید و عشق تو رو داد

احساس من رو قلب میدونه ، دوست دارم دیوونه دیوونه

من به تو دلگرمم با اینکه برف میاد

یه روزی میای و لبام به حرف میاد

من به تو و فردا خیلی امیدوارم

خیلی برام خوبه که تو رو دوست دارم

http://nicmusic.net/1395/07/barf/







برچسب ها متن آهنگ برف مهدی جهانی دانلود اهنگ برف مهدی جهانی دانلود آهنگ برف میباره بابک جهانبخش دانلود آهنگ مهدی جهانی چه حرفایی ریمیکس دانلود آهنگ برف دیانا اهنگ مهدی جهانی دانلود آهنگ برف مهدی جهانبخش آکورد آهنگ برف مهدی جهانی دانلود آهنگ برف از سحر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو