دانلود آهنگ شهاب مظفری پاییز
Download Music Shahab Mozaffari Paeez

آهنگ شهاب مظفری بنام پاییز

چشمام و باز کردم ديدم که پاييز ديدم هنوز قصه ات سرد و غم انگيز

ترانه : بانو مرجان زنگنه + موزیک : شهاب مظفری . آرش حسینی

تنظیم : آرش حسینی

دانلود آهنگ شهاب مظفری پاییز

 

متن آهنگ پاییز از شهاب مظفری

چشمام و باز کردم ديدم که پاييز ِ
ديدم هنوز قصه ات سرد و غم انگيز ِ

چشمامو واکردم ديدم هوا سرده
دستام تب داره پاهام يخ کرده

ميلرزم و تنها تقدير ِ من اينه
يکدونه هيزم نيست اينجا تو شومينه

هي با خودم ميگم گم کردي روزاتو
Hey Ba Khodam Migam Gom Kardi Roozato

از شاخه افتادي لعنت به من باتو
Az Shakhe Oftadi Lanat Be Man Bato

لعنت به من باتو
لعنت به من

ترانه آهنگ پاییز از شهاب مظفری

بارون زد و کوچه حال و هواش بد شد
بلوار ِ.باروني از تو چشام ردشد

لعنت به اين پاييز لعنت به اين سردي
اصلا چرا امروز چشماتو باز کردي

چشماتو باز کردي چشمام و باز کردم
Cheshmato Baz Kardi Cheshmamo Baz Kardam

ديدم که پايیزه
Didam Ke Paeeze