loading...

موزیک باحال درخواستی

,    ,    متن اهنگ امین رستمی نفسم رفت,    دانلود اهنگ نفسم رفت از امین رستمی,    امین رستمی چی اوردی به سرم,    امین رستمی م

حسین بازدید : 97 دوشنبه 08 مرداد 1397


,   
,    متن اهنگ امین رستمی نفسم رفت
,    دانلود اهنگ نفسم رفت از امین رستمی
,    امین رستمی چی اوردی به سرم
,    امین رستمی معجزه
,    دانلود اهنگ چی اوردی به سرم که از همه دیوونه ترم
,    امین رستمی 96
,    دانلود آهنگ امین رستمی دیوونگی با تو
,    دانلود اهنگ چی اوردی به سرم امین رستمی
,    دانلود آهنگ نفسم رفت
,   

,   

http://www.faratext.com/4004/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D9%81%D8%B3%D9%85-%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%85%DB%8C.html

متن آهنگ نفسم رفت امین رستمی
Lyrics Music Amin Rostami Nafasam Raft

متن آهنگ نفسم رفت امین رستمی

 

ترانه و شعر آهنگ نفسم رفت امین رستمی

تو رو دیدم نفسم رفت دلِ تنگم از دستم رفت عاشقی بود احساسِ من تو خودِ عشقی واسه من
خدا عشقم ازم دوره خدا قلبم چه صبوره خودت اینجا تویِ قلبم چرا دستات اینقدر دوره

چی آوردی به سرم که یه عمرِ من در به درم
دیگه هر جوری شده دلِ تو رو باید ببرم چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم

چی آوردی به سرم که از همه دیوونه ترم
حالا از این جنون دیگه نمیخوام بگذرم چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم

تکست آهنگ نفسم رفت امین رستمی

تو نباشی من غم دارم درد دل با قلبم دارم تنها می مونم ولی باز تو رو تنها نمیذارم
حسمون عینِ جنونِ خدا هم عاشقمونه دوست دارم همیشه این حس مثلِ این روزا بمونه

چی آوردی به سرم که یه عمرِ من در به درم
دیگه هر جوری شده دلِ تو رو باید ببرم چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم

چی آوردی به سرم که از همه دیوونه ترم
حالا از این جنون دیگه نمیخوام بگذرم چی آوردی به سرم چی آوردی به سرم

**







برچسب ها متن اهنگ امین رستمی نفسم رفت دانلود اهنگ نفسم رفت از امین رستمی امین رستمی چی اوردی به سرم امین رستمی معجزه دانلود اهنگ چی اوردی به سرم که از همه دیوونه ترم امین رستمی 96 دانلود آهنگ امین رستمی دیوونگی با تو دانلود اهنگ چی اوردی به سرم امین رستمی دانلود آهنگ نفسم رفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو