دانلود آهنگ امین رستمی دلم گرفته

Download Music Amin Rostami Delam Gerefte

آهنگ امین رستمی بنام دلم گرفته

پای پنجره نشستم ،کوچه خاکستریه باز

زیر بارون ، من چه دلتنگتم امروز

دانلود آهنگ امین رستمی دلم گرفته

 

متن آهنگ دلم گرفته از امین رستمی

پای پنجره نشستم ،کوچه خاکستریه باز

زیر بارون ، من چه دلتنگتم امروز

انگار از همون روزاست

حال وهوام رنگ توئه

کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

delam gerefte dobare havaye tu ro dare

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

cheshmaye khisam vaseye didanet bi gharare

این راه دورم، خبر از دل من که نداره

in rah dooram khabar az del man ke nadare

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم

جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم

این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهرتو و بوی گلاب

پیچیده توی اتاقم مث خواب

داره بد جوری غریبی می کنه

آخه جز تو دردمو کی می دونه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

delam gerefte dobare havaye tu ro dare

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

cheshmaye khisam vaseye didanet bi gharare

این راه دورم، خبر از دل من که نداره

in rah dooram khabar az del man ke nadare

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم

جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم

این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

delam gerefte dobare havaye tu ro dare

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

cheshmaye khisam vaseye didanet bi gharare

این راه دورم، خبر از دل من که نداره

in rah dooram khabar az del man ke nadare

ترانه آهنگ دلم گرفته از امین رستمی

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم

جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمی بندم

این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

delam gerefte dobare havaye tu ro dare

چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره

cheshmaye khisam vaseye didanet bi gharare

این راه دورم، خبر از دل من که نداره

in rah dooram khabar az del man ke nadare