loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ عشق منو تو,    دانلود آهنگ عشق من الهی من بمیرم از علیرضا روزگار,    دانلود آهنگ عشق منو تو از علیرضا روزگار 320,    دانلود

حسین بازدید : 101 سه شنبه 09 مرداد 1397

,    دانلود اهنگ عشق منو تو
,    دانلود آهنگ عشق من الهی من بمیرم از علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ عشق منو تو از علیرضا روزگار 320
,    دانلود آهنگ عشق من از علیرضا روزگار
,    دانلود آهنگ من با تو عشقو فهمیدم من با تو به غم خندیدم
,    دانلود آهنگ عشق ممنوع علیرضا روزگار با کیفیت 320
,    تو منو کشتی
,    عشق من و تو
,   

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%85/

 

دانلود آهنگ وسواسم از علیرضا روزگار

با یه حس آرامش
همونی که من میخوامش
اونی رو که دوسش دارم
همونی که من میپامش
با یه لحن احساسی
خوشگل و بی رو درواسی
میگم که دوسِت دارم
واقعی و راس راسی
وسواسم رو چشات نندازش هرجایی
حتی وقتی که تنهایی
حتی وقتی که تو آینه نگاه میکنی
باید حس کنی اینجایی
حساسم رو چشات حتی وقتی خوابی
حتی وقتی که بی تابی
حتی وقتی که اشک تو چشماته و
حس میکنم مهتاب رو آبی
با یه حس دلتنگی داری
با قلبم میجنگی
یادت هستم هر شب و روز
تو هر هوایی با هر آهنگی
با یه حس خوشبختی
من ندارم کنارت سختی
عاشقم و خیلی حسودم
پیشت هستم تا هر وقتی
وسواسم رو چشات نندازش هرجایی
حتی وقتی که تنهایی
حتی وقتی که تو آینه نگاه میکنی
باید حس کنی اینجایی
حساسم رو چشات حتی وقتی خوابی
حتی وقتی که بی تابی
حتی وقتی که اشک تو چشماته و
حس میکنم مهتاب رو آبی

Alireza Roozegar Vasvasam

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ عشق منو تو دانلود آهنگ عشق من الهی من بمیرم از علیرضا روزگار دانلود آهنگ عشق منو تو از علیرضا روزگار 320 دانلود آهنگ عشق من از علیرضا روزگار دانلود آهنگ من با تو عشقو فهمیدم من با تو به غم خندیدم دانلود آهنگ عشق ممنوع علیرضا روزگار با کیفیت 320 تو منو کشتی عشق من و تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو