loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ فریان مرد تنهای شب,    دانلود آهنگهای فریان,    فریان پسر حبیب,    دانلود آهنگ فریان خط سیاه,    دانلود فول

حسین بازدید : 83 دوشنبه 15 مرداد 1397



,    دانلود آهنگ فریان مرد تنهای شب
,    دانلود آهنگهای فریان
,    فریان پسر حبیب
,    دانلود آهنگ فریان خط سیاه
,    دانلود فول آلبوم فریان
,    فریان خدای عشق
,    من مرد تنهای شبم
,    بیوگرافی فریان
,    فریان خواننده
,   




http://www.jenabmusic.com/4364/music-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%85.html

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فریان به نام مرد تنهای شبام

ترانه , آهنگ و تنظیم : فریان

دانلود آهنگ جدید فریان به نام مرد تنهای شبام

 

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فریان به نام مرد تنهای شبام

مرد تنهای شبم / صداتو سر کن مهر خاموشی رو از لبت جدا کن

تو هنوزم واسه من سالار عشقی / بیا آشتی بکنو عشقو صدا کن

توی گرگو و میشه این شبه جدایی

بخون از خورشید خانوم عشق خدایی

بشکن این سکوته سنگینو رها کن

هم نفس تو بهترین اوج صدایی

بخون از یاد مادر / بگو از عشق پر پر

بخون شهلا کجایی / بشکن حصار این غم – بشکن حصار این درد

تکست آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فریان به نام مرد تنهای شبام

از قمریا از مرگ قو / قصه بگو

احساس من تقدیم تو / ای مرد پاک ای مثل کوه ای باشکوه

بخون مرد تنهایی شب من

بخون مرد تنهایی شب من

مرد تنهای شبم / صداتو سر کن مهر خاموشی رو از لبت جدا کن

تو هنوزم واسه من سالار عشقی / بیا آشتی بکنو عشقو صدا کن

توی گرگو و میشه این شبه جدایی

بخون از خورشید خانوم عشق خدایی

بشکن این سکوته سنگینو رها کن

هم نفس تو بهترین اوج صدایی

بخون از یاد مادر / بگو از عشق پر پر

بخون شهلا کجایی / بشکن حصار این غم – بشکن حصار این درد

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ فریان مرد تنهای شب دانلود آهنگهای فریان فریان پسر حبیب دانلود آهنگ فریان خط سیاه دانلود فول آلبوم فریان فریان خدای عشق من مرد تنهای شبم بیوگرافی فریان فریان خواننده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو