loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ  خداییش مجید خراطها کیفیت عالی,دانلود آهنگ  خداییش مجید خراطها کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  خداییش مجید خراطها,کد آهنگ پیشواز همراه اول  خداییش مجید خراطها,کد آوای

حسین بازدید : 55 پنجشنبه 18 مرداد 1397

دانلود آهنگ  خداییش مجید خراطها کیفیت عالی,دانلود آهنگ  خداییش مجید خراطها کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  خداییش مجید خراطها,کد آهنگ پیشواز همراه اول  خداییش مجید خراطها,کد آوای انتظار همراه اول  خداییش مجید خراطها,متن آهنگ  خداییش مجید خراطها,دانلود آهنگ  خداییش مجید خراطها,دانلود آهنگ  خداییش مجید خراطها رمیکس Remix,

خداییش اینطوری بود حال و روزم؟
خداییش حقمه اگه بسوزم؟

منو از دست حرفات خسته کردی
خداییش بد منو وابسته کردی

آخه تو مشکلم رو می دونستی


خداییش تو می خواستی می تونستی
جواب مهربونیمو ندادی
نگو نه، قدرمو نمی دونستی

 


منو از دست حرفات خسته کردی
خداییش بد منو وابسته کردی
جوونیمو ازم راحت ربودی
خداییش اون که می گفتی نبودی
انصافآ تو رفاقت کم گذاشتی
من عاشق رو اصلآ دوست نداشتی
دل تنهام که رسمآ بود با تو
خداییش مشکل از من بود یا تو؟

حالا که رفتی و از من جدایی
سوالم اینه، حقم بود خدایی؟
خداییش حقمه تو اوج دردم
پیشم باشی و دنبالت بگردم؟

به من عاشق شدن رو یاد دادی
چقدر زود من رو دست باد دادی
خداییش ساده بودم می دونستم
زیادی تو رو سرتر می دونستم

منو از دست حرفات خسته کردی
خداییش بد منو وابسته کردی
جوونیمو ازم راحت ربودی
خداییش اون که می گفتی نبودی
انصافآ تو رفاقت کم گذاشتی
من عاشق رو اصلآ دوست نداشتی
دل تنهام که رسمآ بود با تو
خداییش مشکل از من بود یا تو؟







برچسب ها دانلود آهنگ خداییش مجید خراطها کیفیت عالی دانلود آهنگ خداییش مجید خراطها کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل خداییش مجید خراطها کد آهنگ پیشواز همراه اول خداییش مجید خراطها کد آوای انتظار همراه اول خداییش مجید خراطها متن آهنگ خداییش مجید خراطها دانلود آهنگ خداییش مجید خراطها دانلود آهنگ خداییش مجید خراطها رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو