loading...

موزیک باحال درخواستی

کد آوای انتظار همراه اول دارم از یادت می رم مجید یحیایی,دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دارم از یادت می رم مجید یحیایی,متن آهنگ دارم از یادت می رم مجید یح

حسین بازدید : 47 پنجشنبه 18 مرداد 1397

کد آوای انتظار همراه اول دارم از یادت می رم مجید یحیایی,دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دارم از یادت می رم مجید یحیایی,متن آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی,دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز همراه اول دارم از یادت می رم مجید یحیایی,دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی کیفیت 320,دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی,

متن ترانه دارم از یادت می رم مجید یحیایی



می خوام بهت چیزی بگم گریت بگیره

آخه تو عزیزترینی بغضت نگیره

این همه صبوری کردم تا بگی دوستم داری

حرف تو خواب خیاله داری از یادم می ری

گفتم بهت گریه نکن من که هنوز دوست دارم

من که باورم نمیشه دارم از یادت می رم

من که دستاتو میگیرم واسه عشقت می میرم

پس چرا نا مهربون بودی بسه اشکاتو نبینم

آخه برام تو عزیزی نمی خوام بغضت بگیره

عشق تو تو سینه ی من تا ابد زنده می مونه

 ------------


می خوام بهت چیزی بگم گریت بگیره

آخه تو عزیزترینی بغضت نگیره

این همه صبوری کردم تا بگی دوستم داری

حرف تو خواب خیاله داری از یادم می ری

گفتم بهت گریه نکن من که هنوز دوست دارم

من که باورم نمیشه دارم از یادت می رم

من که دستاتو میگیرم واسه عشقت می میرم

پس چرا نا مهربون بودی بسه اشکاتو نبینم

آخه برام تو عزیزی نمی خوام بغضت بگیره

عشق تو تو سینه ی من تا ابد زنده می مونه

 

 







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول دارم از یادت می رم مجید یحیایی دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل دارم از یادت می رم مجید یحیایی متن آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز همراه اول دارم از یادت می رم مجید یحیایی دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی کیفیت 320 دانلود آهنگ دارم از یادت می رم مجید یحیایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو