loading...

موزیک باحال درخواستی

 آهنگ کیو داری زجرش می‏دی؟ (با همراهی بابک غفاری) مجید خراطها» ترانه سرا ( مجید خراطها )» آهنگ ساز : ( مجید خراطها )» تنظیم : ( مجید خراطها )میاد یه روزی که دلت تنگ میشه برا

حسین بازدید : 73 پنجشنبه 18 مرداد 1397


 آهنگ کیو داری زجرش می‏دی؟ (با همراهی بابک غفاری) مجید خراطها
» ترانه سرا ( مجید خراطها )
» آهنگ ساز : ( مجید خراطها )
» تنظیم : ( مجید خراطها )
میاد یه روزی که دلت تنگ میشه برای من
تو روز خوش نمی‏بینی، در میاری اشکای من

هر روز ازت دل می‏کنم، دوباره عاشقت می‏شم


نفرین نمی‏کنم ولی، نمی‏دونی چی می‏کشم

نه می‏تونم باهات باشم، نه می‏تونم ولت کنم
دلم می‏گفت اون روز میاد که تورو مهربون کنم...

کیو داری زجرش می‏دی؟ یکی که عاشق تو بود
یکی که هم‏خونه‏ی تو، دستاش تو دستای تو بود

یکی از دنیا فقط، یه دلخوشی مونده براش
دلتنگ اون میشه بازم، دلی که تنگ بوده براش


اما همش خیال ِ که، دوباره مهربون بشی
خلاصه که ترسم اینه، طعمه‏ی این و اون بشی...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو