loading...

موزیک باحال درخواستی

متن آهنگ ساز باوفای من جواد یساری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ساز باوفای من جواد یساری,دانلود آهنگ ساز باوفای من جواد یساری کیفیت 320,دانلود آهنگ ساز باوفای من جواد یساری رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه ا

حسین بازدید : 47 جمعه 19 مرداد 1397

متن آهنگ ساز باوفای من جواد یساری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ساز باوفای من جواد یساری,دانلود آهنگ ساز باوفای من جواد یساری کیفیت 320,دانلود آهنگ ساز باوفای من جواد یساری رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول ساز باوفای من جواد یساری,کد آهنگ پیشواز همراه اول ساز باوفای من جواد یساری,دانلود آهنگ ساز باوفای من جواد یساری,

متن آهنگ سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم جواد یساری

سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم

شاید که عکس رخ اون دلبر نازنینم و آب بیاره ببینم

برای من یه حسرته که یه روز از باغ لباش

به پای جونم بزنم گل بوسه ای بچینم گل بو سه ای بچینم

خدا میدونه هر دفعه وقتی اونو میبینمش

حرفا میرن ز یاد من حرفا میرن زیاد من

میشم اسر اون نگاش اسیر اون قد و بالاش

در نمیاد صدای من در نمیاد صدای من

ساز با وفای من همدم تنهایی من

با تو به عالم میرسه صدای شیدائی من

ساز با وفای من همدم تنهایی من

با تو به عالم میرسه صدای شیدائی من

دلم می خواد داد بزنم چرا نگارم نمیاد

چرا با او که میخوامش اون من و اصلا نمی خواد

چرا رو سینه ی گلش یه قلب سنگی میزنه

عروس هر انجمن و بلا و شیرین سخنه

خیلی قشنگ و دلرباس قشنگتر از فرشته هاس

از رو لبش گل میریزه اما معلم جفاس

خیلی قشنگ و دلرباس قشنگتر از فرشته هاس

از رو لبش گل میریزه اما معلم جفاس
http://www.gap8.ir/yassari-20/







برچسب ها متن آهنگ ساز باوفای من جواد یساری کد آهنگ پیشواز ایرانسل ساز باوفای من جواد یساری دانلود آهنگ ساز باوفای من جواد یساری کیفیت 320 دانلود آهنگ ساز باوفای من جواد یساری رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول ساز باوفای من جواد یساری کد آهنگ پیشواز همراه اول ساز باوفای من جواد یساری دانلود آهنگ ساز باوفای من جواد یساری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو