loading...

موزیک باحال درخواستی

دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری,کد آهنگ پیشواز همراه اول صومعه از جواد یساری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل صومعه از جواد یساری,دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری کیفیت 320,دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری رمیکس

حسین بازدید : 71 جمعه 19 مرداد 1397

دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری,کد آهنگ پیشواز همراه اول صومعه از جواد یساری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل صومعه از جواد یساری,دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری کیفیت 320,دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری رمیکس Remix,متن آهنگ صومعه از جواد یساری,کد آوای انتظار همراه اول صومعه از جواد یساری,

http://mynextaraneh.in/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B5%D9%88%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

از سایت نکس ترانه

صومعه قلب من جلوه گاه غم تو
حرم سرای دلم شده باز محرم تو
چه کنم دوستت دارم هستی شو میده دل من
می دونم با تو بازم حل می شده این مشکل من
تو بیا، تو بیـــــــــــاکه دلم تنگه برات
تحفه عشق من همین آهنگه برات
چرا با عشق مسیحا صفتت
مردم و زنده نکردی تو منو
من به جز پیش تو جایی ندارم
نگو از پیش من و اینجا برو
چرا با عشق مسیحا صفتت
مردم و زنده نکردی تو منو
من به جز پیش تو جایی ندارم
نگو از پیش من و اینجا برو
مثل یک راهبه ترک همه کردم

*** تکست آهنگ صومعه از جواد یساری ***

برای خاطر تو
هرچی از دست غم تو گله کردم
ننشست بر دل تو
تو بیـــــا، تو بیــــــــاکه دلم تنگه برات
تحفه عشق من همین آهنگه برات
من کشیش و تو کلیسای منی
گریه کار منه پیشت شب و روز
هرچی ناقوس دلم زنگ بزنه
عشق من بودی و هستی تو هنوز
مثل یک راهبه ترک همه کردم
واسه خاطر تو
هرچی از دست غم تو گله کردم
ننشست بر دل تو
تو بیـــــا، تو بیــــــــاکه دلم تنگه برات
تحفه عشق من همین آهنگه برات ….







برچسب ها دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری کد آهنگ پیشواز همراه اول صومعه از جواد یساری کد آهنگ پیشواز ایرانسل صومعه از جواد یساری دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری کیفیت 320 دانلود آهنگ صومعه از جواد یساری رمیکس Remix متن آهنگ صومعه از جواد یساری کد آوای انتظار همراه اول صومعه از جواد یساری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو