loading...

موزیک باحال درخواستی

 امشب ای عاشق ترین فرهاد مشرق زمینعشق بی آلایشم را در نگاهم ببینتا بگیرم ساغری دیگر ز چشمان توخاطرات تلخ و شیرینم کنارم بشینای که مجنونی و دنیای منیای که مجنونی و دنیای منیهمدم امروز و فردای منیم

حسین بازدید : 117 شنبه 20 مرداد 1397

 امشب ای عاشق ترین فرهاد مشرق زمین
عشق بی آلایشم را در نگاهم ببین
تا بگیرم ساغری دیگر ز چشمان تو
خاطرات تلخ و شیرینم کنارم بشین

ای که مجنونی و دنیای منی
ای که مجنونی و دنیای منی
همدم امروز و فردای منی
من شریک دشت غم های توام


من عروس عشق و لیلای توام

بار دیگر آتشم زد برق چشمان تو
ای که دنیای منی دستم به دامان تو
این شب زیبنده را با تو به سر می کنم


بار دیگر با تو در رویا سفر می کنم
بار دیگر با تو در رویا سفر می کنم

ای که مجنونی و دنیای منی
همدم امروز و فردای منی
من شریک دشت غم های توام
من عروس عشق و لیلای توام
من عروس عشق و لیلای توام







برچسب ها آهنگ عروس فتانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو