loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ عروس شیراز نوید عروس شیرازی سرو گل نازیمعجزه طبیعتی به شوخ و طنازیعروس شیرازی سرو گل نازیمعجزه طبیعتی به شوخ و طنازیای صاحب چشمان درخشنده نافذای همنفس سعدی و همشهری حافظتو سرو گل نازی عروس ش

حسین بازدید : 155 شنبه 20 مرداد 1397

آهنگ عروس شیراز نوید

 عروس شیرازی سرو گل نازی
معجزه طبیعتی به شوخ و طنازی
عروس شیرازی سرو گل نازی
معجزه طبیعتی به شوخ و طنازی
ای صاحب چشمان درخشنده نافذ
ای همنفس سعدی و همشهری حافظ


تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی

دختر شیرازی و دلنوازی 
صداقت و مهربونی مرامت
مثل غزل های شیرین حافظ


شکر می ریزه از لحن کلامت
رنگ گل سرخ لبات رنگ اناره
لحن شکر ریز تو آهنگ بهاره
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی
عروس شیرازی سرو گل نازی
معجزه طبیعتی به شوخ و طنازی
عروس شیرازی سرو گل نازی
معجزه طبیعتی به شوخ و طنازی

تو رو به اون شاهچراغ عشقمو رد نکن
تو این دیار بی کسی با دلم بد نکن
عمری دل منتظر عشق بی ریا بود
حالا که قسمتش شده جور بی حد نکن
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی
تو سرو گل نازی عروس شهر شیرازی
به دل من جوابی ده نکن با عاشقم بازی







برچسب ها متن آهنگ عروس شیراز نوید کد آهنگ پیشواز ایرانسل عروس شیراز نوید دانلود آهنگ عروس شیراز نوید دانلود آهنگ عروس شیراز نوید کیفیت 320 دانلود آهنگ عروس شیراز نوید رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول عروس شیراز نوید کد آوای انتظار همراه اول عروس شیراز نوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو