loading...

موزیک باحال درخواستی

بگو چی شد که عهدمون شکسته شددلت کجاست عزیز نرین من بگوبگو چرا خدا نخواست خوب میدونم قلب تو همپاک و زلاله هنوزمتا کی باید تنها باشمچشمامو به در بدوزم بگو چی شد مهربونیت کی جامو تو دلت گر

حسین بازدید : 15 دوشنبه 22 مرداد 1397

بگو چی شد که عهدمون شکسته شد

دلت کجاست عزیز نرین من بگو

بگو چرا خدا نخواست

 

خوب میدونم قلب تو هم


پاک و زلاله هنوزم

تا کی باید تنها باشم

چشمامو به در بدوزم

 

بگو چی شد مهربونیت 

کی جامو تو دلت گرفت

ابرا سیاهه بعد تو 

آسمونم گریش گرفت

 

خوب میدونی که جای تو

خالیه توی خونمون

دست توی دست من بذار

بریم به آشیونمون

 

 


من نمیخوام گریه کنم

دلت به حالم بسوزه

نگو فراموشت کنم

نگو که دنیا دو روزه

 

فقط اگه صدام رسید 

یه روز به گوشت عزیزم

بدون که من زندگیمو به زیر پا هات میریزم

نگو غریبم واست

نذار از عشقت بمیرم

تحملم سخته برات

باشه من از اینجا میرم

اما بدون که قلبمو شکستی و دم نزدم

اگه نبردمت بدون

باور نکن خیلی بدم

تنها نرو تنهام نذار

بسه دیگه زجرم نده

برگرد بذار زنده بشم

بیا بال و پرم بده

 

بسه دیگه زجرم نده

اینو بدون که جای تو

خالیه تو خونمون

دست توی دست من بذار

 

بریم به آشیونمون

 

اونجا که هیچ کس نتونه من و ازت جدا کنه

 

دوباره مثل اون روزا 

چشمات منو نگاه کنه

چشمات منو نگاه کنه

 

اگه میخوای بری برو

بذار که بی تو بسوزم

ولی بدون که تا ابد

چشمامو به در میدوزم

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو