loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ فانوس علی اصحابی “متن آلبوم جدید علی اصحابی با نام دیره”   ♫♫♫ یه فانوس یه شبگردیه دل یه کوچه ی سرددارم پی ت میگردمتو خوب باش و برگرد…   آخه تو دنیایِ منیآخه

حسین بازدید : 65 جمعه 26 مرداد 1397

آهنگ فانوس علی اصحابی

“متن آلبوم جدید علی اصحابی با نام دیره”

متن آهنگ فانوس علی اصحابی

 

♫♫♫

یه فانوس یه شبگرد
یه دل یه کوچه ی سرد
دارم پی ت میگردم
تو خوب باش و برگرد

 

آخه تو دنیایِ منی
آخه تو رویای منیِ



منی صدای تب داره منی
یاره منی کاره منی تو

آه از خلوت ِ من
آه از دل کندن ِ تو
سراغی از من بگیر
از من دل نکن نرو

 

♫♫♫

یه فانوس یه شبگرد
یه دل یه کوچه ی سرد
دارم پی ت میگردم
تو خوب باش و برگرد

آخه تو دنیایِ منی
آخه تو رویای منیِ
منی صدای تب داره منی
یاره منی کاره منی تو

آه از خلوت ِ من
آه از دل کندن ِ تو
سراغی از من بگیر
از من دل نکن نرو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو