loading...

موزیک باحال درخواستی

 قاب عکس - افشین سپهر متن ترانه \" قاب عکس \" از آلبوم بی تو امشب، افشین سپهر ... به روی قاب عکست غبار غم نشسته همینه که بغض من بخاطرت شکسته دیدن روی ماهت این آرزو محالهتور

حسین بازدید : 67 شنبه 27 مرداد 1397

 قاب عکس - افشین سپهر 

متن ترانه " قاب عکس " از آلبوم بی تو امشب، افشین سپهر 

... 

به روی قاب عکست غبار غم نشسته 

همینه که بغض من بخاطرت شکسته 

دیدن روی ماهت این آرزو محاله


تورو دوباره دیدن برای من خیاله 

از وقتی پر کشیدی به آسمون رسیدی 

برای من هرچی غم تو دنیا بود خریدی 

حالا منو لحظه هام به انتظار می شینیم 

تا فصل پرواز من همدیگه رو ببینیم 


هنوز هوای خونه بوی صفاتو داره 

گلای یاس باغچه عطرتو کم میاره 

تو خلوت شبونه برات دعا می کنم 

برای دیدن تو خدا خدا می کنم 

خدا خدا می کنم 

...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو