loading...

موزیک باحال درخواستی

آهنگ قاصد نور نسرین بیا بیا تا به شبم ستاره باشیبیا که غمهای مرا تو چاره باشیبیا که با غربت من تو آشناییبیا که تو طنین شاد خنده هاییتو در شب من قاصد نوریبرای غمهام سنگ صبوریاگر از راه نرسی شبا از

حسین بازدید : 57 شنبه 27 مرداد 1397

آهنگ قاصد نور نسرین

 بیا بیا تا به شبم ستاره باشی
بیا که غمهای مرا تو چاره باشی
بیا که با غربت من تو آشنایی
بیا که تو طنین شاد خنده هایی

تو در شب من قاصد نوری
برای غمهام سنگ صبوری
اگر از راه نرسی شبا از پا نمی افتن


سحر با تو میرسه اینو تو قصه ها گفتن

واسه دلای خسته روشنی امیدی
واسه درای بسته معجزه کلیدی
شب تاریک و سیاه با تو صبح روشنه
بیا که اومدنت پشت شب رو میشکنه

تو در شب من قاصد نوری
برای غمهام سنگ صبوری
اگر از راه نرسی شبا از پا نمی افتن
سحر با تو میرسه اینو تو قصه ها گفتن



بیا بیا تا به شبم ستاره باشی
بیا که غمهای مرا تو چاره باشی
بیا که با غربت من تو آشنایی
بیا که تو طنین شاد خنده هایی

تو در شب من قاصد نوری
برای غمهام سنگ صبوری
اگر از راه نرسی شبا از پا نمی افتن
سحر با تو میرسه اینو تو قصه ها گفتن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو