loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ سحر دوست دارم,    آهنگ دوست دارم سحر با لینک مستقیم,    اهنگ سحر دوست دارم,    دانلود اهنگ دوست دارم نگو که دیگه دیره, &n

حسین بازدید : 25 دوشنبه 29 مرداد 1397


,    متن آهنگ سحر دوست دارم
,    آهنگ دوست دارم سحر با لینک مستقیم
,    اهنگ سحر دوست دارم
,    دانلود اهنگ دوست دارم نگو که دیگه دیره
,    دانلود اهنگ سحر کاشکی دنیات مال من بود
,    دانلود اهنگ دوست دارم از سحر با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو دوست دارم سحر
,    دانلود آهنگ سحر خداحافظ
,    اهنگ های سحر
,   

http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=152852

کاشکی چشمات مال ِ من بود تا که دنیاتو ببینم
بزار عاشقت بمونم
بزار تو دلت بشینم
بزار عاشقت بمونم بی تو خیلی سرد ِ خونه
تویه چشم ِ من نگاه کن
آخه چشمات مهربونه
دوست دارم ...
نگو که دیگه دیره
بخند برای ِ من تا باز گریه ــَم بگیره
دوست دارم ...
نگو حرفی نداری
چیه گناه ِ من؟! که تو دوسم نداری
کاشکی دنیات مال ِ من بود تا که دنیاتو میدیدم
من واسه داشتن ِ تو
دور ِ دنیا خط کشیدم
نزار اینجا تک و تنها تویه این زندون بمونم
تو میخوای از هم جداشیم
نمی تونی نمی تونم
دوست دارم ...
نگو که دیگه دیره
بخند برای ِ من تا باز گریه ــَم بگیره
دوست دارم ...
نگو حرفی نداری
چیه گناه ِ من؟! که تو دوسم نداری







برچسب ها متن آهنگ سحر دوست دارم آهنگ دوست دارم سحر با لینک مستقیم اهنگ سحر دوست دارم دانلود اهنگ دوست دارم نگو که دیگه دیره دانلود اهنگ سحر کاشکی دنیات مال من بود دانلود اهنگ دوست دارم از سحر با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو دوست دارم سحر دانلود آهنگ سحر خداحافظ اهنگ های سحر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو