loading...

موزیک باحال درخواستی

  دل من اين روزا، پاپيچ منه، التماسم می کنه، التماسم می کنه ديوار سينه ام رو، هی چنگ می زنه، التماسم می کنه وای، وای وای، بر حال دلم اگه بری نفرين می کنم، اگه بری نفرين می کنم   آی چه

حسین بازدید : 65 دوشنبه 29 مرداد 1397

 

دل من اين روزا، پاپيچ منه، التماسم می کنه، التماسم می کنه

ديوار سينه ام رو، هی چنگ می زنه، التماسم می کنه

وای، وای وای، بر حال دلم

اگه بری نفرين می کنم، اگه بری نفرين می کنم

 

آی چه خوب بود، که خدا قدرتش رو نشون می داد

يا به من صبر می داد، يا به تو يک دل مهربون می داد

http://www.daneshgara.co.uk

 

وای، وای وای، بر حال دلم

اگه بری نفرين می کنم، اگه بری نفرين می کنم

 

آه من زود می گيره، خونه ات رو ويرون می کنه

اشک من زود می ريزه، چشمهات رو گريون می کنه

وای، وای وای، بر حال دلم

اگه بری نفرين می کنم، اگه بری نفرين میکنم

 

 دل من اين روزا، پاپيچ منه، التماسم می کنه، التماسم می کنه

ديوار سينه ام رو، هی چنگ می زنه، التماسم می کنه

وای، وای وای، بر حال دلم

اگه بری نفرين می کنم، اگه بری نفرين می کنم







برچسب ها دانلود آهنگ اگه بری نفرین میکنم از هایده دانلود آهنگ اگه بری هی صدا میکنمت متن آهنگ مرتضی پاشایی باید کاری کنی آروم بگیرم دانلود آهنگ باید کاری کنی مرتضی پاشایی با کیفیت 320 دانلود باید کاری کنی مرتضی پاشایی دانلود اهنگ بیا امشب مال من باش دانلود آهنگ دلم تنگه مثل ابرای تیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو