loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود اهنگ بارونه نم نم,    اهنگ جدید بارون نم نم,    اهنگ بارون نم نم چترو خیابون اپارات,    آهنگ های بارون نم نم,   

حسین بازدید : 71 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ بارونه نم نم
,    اهنگ جدید بارون نم نم
,    اهنگ بارون نم نم چترو خیابون اپارات
,    آهنگ های بارون نم نم
,    بارونه نم نم چتر و خيابون
,    دانلود آهنگ هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ مهدی شکوهی میدونم روزای خوبی توی راهه
,    دانلود اهنگ بارون نم نم دستات تو دستم
,    اهنگ شاد بارون نم نم
,   

http://sakhamusic.ir/mehdi-shokoohi-called-baroon/

متن آهنگ مهدی شکوهی بارون

بارونه نم نم چترو خیابون
بازم دلم هواتو کرده زیره بارون
دلتنگیه من کمتر نمیشه
کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه
بارونه نم نم چترو خیابون بازم دلم هواتو کرده زیره بارون
دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه
میدونم روزایه خوبی تویه راهه واسه ی من فقط عشقه تو تکیه گاهه
حرفامو نگفته از چشام میخونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی
میدونم روزایه خوبی تویه راهه
واسه ی من فقط عشقه تو تکیه گاهه
حرفامو نگفته از چشام میخونی
خوشحالم همیشه تو دلم میمونی
+++++++++
از بس تو خونه عطر تو پیچید
چشمایه عاشقه من جز تو نمیدید
تا باورت شد دلواپسیهام
دیدم به جز تو چشمام چیزی نمیخواد
بارونه نم نم چترو خیابون بازم دلم هواتو کرده زیره بارون
دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه
میدونم روزایه خوبی تویه راهه واسه ی من فقط عشقه تو تکیه گاهه
حرفامو نگفته از چشام میخونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی
میدونم روزایه خوبی تویه راهه
واسه ی من فقط عشقه تو تکیه گاهه
حرفامو نگفته از چشام میخونی
خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ بارونه نم نم اهنگ جدید بارون نم نم اهنگ بارون نم نم چترو خیابون اپارات آهنگ های بارون نم نم بارونه نم نم چتر و خيابون دانلود آهنگ هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320 دانلود آهنگ مهدی شکوهی میدونم روزای خوبی توی راهه دانلود اهنگ بارون نم نم دستات تو دستم اهنگ شاد بارون نم نم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو