loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ دلم به مو بنده,    دانلود آهنگ دل نکن از بهنام بانی,    دانلود اهنگ دل نکن,    دانلود دل نکن بهنام بانی,   

حسین بازدید : 105 سه شنبه 30 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ دلم به مو بنده
,    دانلود آهنگ دل نکن از بهنام بانی
,    دانلود اهنگ دل نکن
,    دانلود دل نکن بهنام بانی
,    دانلود آهنگ کامل دل نکن بهنام بانی
,    متن اهنگ دل نکن بهنام بانی
,    بهنام بانی دل نکن اخه دلم به مو بنده
,    اهنگ بهنام بانی دل نکن
,    آکورد دل نکن بهنام بانی
,   

http://rozmusic.com/%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D9%84-%D9%86%DA%A9%D9%86.html

 

متن آهنگ دل نکن بهنام بانی

دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه
آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه شکستی تو مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی دل نکن با لینک مستقیم

بزودی …

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلم به مو بنده دانلود آهنگ دل نکن از بهنام بانی دانلود اهنگ دل نکن دانلود دل نکن بهنام بانی دانلود آهنگ کامل دل نکن بهنام بانی متن اهنگ دل نکن بهنام بانی بهنام بانی دل نکن اخه دلم به مو بنده اهنگ بهنام بانی دل نکن آکورد دل نکن بهنام بانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو