loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن آهنگ سیروان خسروی خاطرات تو,    آهنگ خاطرات تو سیروان,    متن آهنگ کجایی تو سیروان,    متن آهنگ خیلی روزا گذشت سیروان,  &

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 31 مرداد 1397


,    متن آهنگ سیروان خسروی خاطرات تو
,    آهنگ خاطرات تو سیروان
,    متن آهنگ کجایی تو سیروان
,    متن آهنگ خیلی روزا گذشت سیروان
,    سیروان خسروی خاطرات تو mp3 download
,    دانلود خاطرات تو سیروان خسروی 320
,    اهنگ خاطرات تو نیکیتا
,    دانلود اهنگ خاطرات تو در کنسرت
,    اهنگ منو یاد تو میندازن
,   

http://www.persiantext.ir/2498/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C.html

متن آهنگ خاطرات تو سیروان خسروی
Lyrics Music Sirvan Khosravi Memories Of you

متن آهنگ خاطرات تو سیروان خسروی

 

ترانه و شعر آهنگ خاطرات تو سیروان خسروی
برگای زرد منو یاد تو میندازن
چه زود رسید پاییز بازم اما اینبار تو ماله من نیستی
روزا دارن آروم آروم سرد میشن غروبا دلگیر ترن
همه دنیا بهم میگن نیستی
تو راحت از عشقم گذشتیو بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم
کم کم گم میشم
تکست آهنگ خاطرات تو سیروان خسروی
اونروزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه
اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه
تورو دیدم زیر بارون با تو خندیدن مثه یه خوابه واسه من
کاش بازم خوابتو ببینم
تو راحت از عشقم گذشتیو بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم
تو راحت از عشقم گذشتیو بازم
من آرزوم اینه برگردی پیشم
همیشه تو ذهنم میمونی اما من
تو خاطرات تو کم کم گم میشم
کم کم گم میشم







برچسب ها متن آهنگ سیروان خسروی خاطرات تو آهنگ خاطرات تو سیروان متن آهنگ کجایی تو سیروان متن آهنگ خیلی روزا گذشت سیروان سیروان خسروی خاطرات تو mp3 download دانلود خاطرات تو سیروان خسروی 320 اهنگ خاطرات تو نیکیتا دانلود اهنگ خاطرات تو در کنسرت اهنگ منو یاد تو میندازن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو