loading...

موزیک باحال درخواستی

,    متن اهنگ افشین قلبم میزنه بوم بوم,    دانلود موزیک ویدیو قلبم میزنه بوم بوم,    دانلود آهنگ بوم بوم افشین با کیفیت 320,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 141 سه شنبه 06 شهریور 1397



,    متن اهنگ افشین قلبم میزنه بوم بوم
,    دانلود موزیک ویدیو قلبم میزنه بوم بوم
,    دانلود آهنگ بوم بوم افشین با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ قلبم میزنه بوم بوم امید حاجیلی
,    آهنگ قلبم میزنه بوم بوم دوست دارم فراوون
,    دانلود موزیک ویدیو افشین بوم بوم
,    اهنگ بوم بوم
,    دانلود اهنگ خارجی بوم بوم بوم
,    دانلود آهنگ بوم بوم اورمان
,   

http://mehdirahmanzade.blogfa.com/post/163

قلبم میزنه بوم بوم
حالا گوش کن دیوونه
دلم میخواد برات بخونه
کی مثه من میتونه تا اخر ش باهات بمونه
دل دلکم بی تو بی قراره
یه عمر که ارزوته داره
بخوای نخوای مال منی همیشه
هیچکی مثه من عاشقت نمیشه
قلبم میزنه بوم بوم
دوست دارم فراوون
قلبم میزنه بوم بوم
دوست دارم فراوون
حالا گوش کن دیوونه
نذار دلم تنها بمونه
اگه دنیا بی وفاست
قلب تو اما مهربونه
دل دلکم بی تو بی قراره
یه عمر که ارزوته داره
بخوای نخوای مال منی همیشه
هیچکی مثه من عاشقت نمیشه
قلبم میزنه بوم بوم
دوست دارم فراوون
این تپش قلب منه
گوش کن صداشو
این اول قصه مونه
دوست دارم انتهاشو
جاده ی عشق من و تو خیلی درازه
اخه دیگه طاقت ندارم
بزن بریم د ِ پاشو
قلبم میزنه بوم بوم
دوست دارم فراوون







برچسب ها متن اهنگ افشین قلبم میزنه بوم بوم دانلود موزیک ویدیو قلبم میزنه بوم بوم دانلود آهنگ بوم بوم افشین با کیفیت 320 دانلود آهنگ قلبم میزنه بوم بوم امید حاجیلی آهنگ قلبم میزنه بوم بوم دوست دارم فراوون دانلود موزیک ویدیو افشین بوم بوم اهنگ بوم بوم دانلود اهنگ خارجی بوم بوم بوم دانلود آهنگ بوم بوم اورمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو