loading...

موزیک باحال درخواستی

,    دانلود آهنگ عادت کردم فرزاد فرخ,    آکورد آهنگ هوای تو فرزاد فرخ,    متن هوای تو فرزاد فرخ,    فرزاد فرخ هوای تو ریمیکس,  &nb

حسین بازدید : 85 جمعه 09 شهریور 1397

,    دانلود آهنگ عادت کردم فرزاد فرخ
,    آکورد آهنگ هوای تو فرزاد فرخ
,    متن هوای تو فرزاد فرخ
,    فرزاد فرخ هوای تو ریمیکس
,    دانلود اهنگ فرزاد فرخ هوای تو
,    ریمیکس به هوای تو من
,    متن اهنگ فرزاد فرخ هوای تو
,    به هواي تو من تو خيال خودم بي تو پرسه زدم
,    دانلود اهنگ های فرزاد فرخ

دانلود آهنگ فرزاد فرخ هوای تو

https://upmusics.com

امشب آپ موزیک ♫ برای شما کاربران ترانه زیبای هوای تو از فرزاد فرخ ♫ با متن و دو کیفیت 320 , 128

شعر , آهنگسازی و تنظیم کننده : فرزاد فرخ

آهنگ اجرا شده در برنامه کودک شو

Exclusive Song: Farzad Farrokh – “Havaye To” With Text And Direct Links In UpMusic

Farzad Farrokh Havaye To دانلود آهنگ فرزاد فرخ هوای تو

 

متن آهنگ هوای تو فرزاد فرخ

♪♪♫♫♪♪♯
به هوای تو من توو خیال خودم بی تو پرسه زدم
منو برد به همان شبی که به چشای تو زل میزدم♪♪♫♫♪♪♯
من به دنیای تو با این احساس ناب عادت کردم عادت کردم
بعد از آن شب سرد هر نگاه تو را عبادت کردم
آه که نبودت به من آتش جان زد♪♪♫♫♪♪♯
سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد
من شدم آن کس که روم پی مستی قلب مرا تو شکستی
دل به تو دادم که غمم برهانی♪♪♫♫♪♪♯
نشوی تو همان کس که به درد بکشانی
کاش که شود باز که یه روز تو بیای و بمانی
حال که دگر که مرا تو نخواهی♪♪♫♫♪♪♯
تو بگو چه کنم که هوایت به رهد ز سرم
تو ندانی که خود تمام منی تو همانی که من نتوانم از یاد ببرم

♪♪♫♫♪♪♯ شعر , آهنگسازی و تنظیم کننده : فرزاد فرخ ♪♪♫♫♪♪♯
بعد از آن همه زخم که به جان من افتاد
تو به تسکین دل یار دگر بودی
من به جان بخریدم که بمیرم و اما برسی به کسی که به آن دل داده بودی
دل داده بودی دل داده بودی
آه که نبودت به من آتش جان زد♪♪♫♫♪♪♯
سوختم از این عشق که تو را بی وفا کرد
من شدم آن کس که روم پی مستی قلب مرا تو شکستی
دل به تو دادم که غمم برهانی
نشوی تو همان کس که به درد بکشانی♪♪♫♫♪♪♯
کاش که شود باز که یه روز تو بیای و بمانی

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ عادت کردم فرزاد فرخ آکورد آهنگ هوای تو فرزاد فرخ متن هوای تو فرزاد فرخ فرزاد فرخ هوای تو ریمیکس دانلود اهنگ فرزاد فرخ هوای تو ریمیکس به هوای تو من متن اهنگ فرزاد فرخ هوای تو به هواي تو من تو خيال خودم بي تو پرسه زدم دانلود اهنگ های فرزاد فرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو